Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Sanne

Sanne

01-12-2012 om 10:02

Binnenkomer

Misschien een rare vraag, hoe komt jullie partner bij jllie binnen tijdens de penetratie? Moet je hem even helpen, of helpt hij zichzelf of zonder hulp. Dit naar aanleiding van mijn nieuwe vriend.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
antivoetbal

antivoetbal

01-12-2012 om 11:33

Gewoon

Hij doet het zelf, zonder handmatige hulp. Het maakt wel veel uit hoe opgewonden ik ben, hoe meer hoe makkelijker, zeg maar.

Jip

Jip

01-12-2012 om 12:24

Fietsen

Soms met behulp van zijn handen, soms help ik een handje mee maar ook vaak zonder. Is een kwestie van oefening baar kunst. Net zoals je op den duur ook met losse handen kunt fietsen

Ligt eraan

Het ligt eraan hoe opgewonden (nat en open) ik ben. Dan gaat het makkelijker. Soms help ik, heel soms hij. Bij zicht eerder hij, op gevoel sneller ik denk ik. En het ligt dus ook aan de haartjes, of ze er "voor" zitten of niet. Dan is hulp soms ook wel handig.

Kees Jansen

Kees Jansen

02-12-2012 om 12:08

Even richten

Met de hand even richten, en afhankelijk van het standje bij sturen tot ik er goed in zit, of alleen heel even aan het begin. Bij anaal is de meeste sturing nodig.

Doeterniettoe

Doeterniettoe

02-12-2012 om 13:15

Op de radar

Het gaat eigenlijk zonder problemen, alsof het via de radar gaat. We hoeven geen van beiden bij te sturen.
Maar waarom eigenlijk deze vraag en het heeft kennelijk te maken met je vriend?

nikkie

nikkie

02-12-2012 om 14:09

Nieuw

Bij een nieuwe vriend of one night stand is het meestal even wennen. Als je langer bij elkaar bent gaat het meestal wel vanzelf en zonder handen.
Meestal help ik als het nodig is, dat is toch handiger. Soms is het wel grappig gekluns.

Sanne

Sanne

02-12-2012 om 15:01

Nog nooit

Ik had dit nog nooit meegemaakt, dat een man de penis zo bij mij inbracht en terwijl dit de eerste keer was dat we voor het eerst neuken. Het was ook een soort verrassingsaanval dat bij mij als een-heerlijk-bijt-op-mijn-lip-momentje

Flappie

Flappie

02-12-2012 om 18:31

Hmmm

"Het was ook een soort verrassingsaanval"
Gelukkig kwam het wel op het juiste moment. Ik zou het wat te doortastend vinden als een man hem er zo ineens in zou schuiven. Ik ben gezegend met welontwikkelde schaamlippen die zomaar mee naar binnen zouden kunnen floepen (auw!).

Krommie

Krommie

03-12-2012 om 16:13

Nooit zonder hulp

Mijn vriend is nogal uitzonderlijk geschapen. Zelfs in volle erectorale staat 'wijst' hij krom naar beneden. Dus het is altijd passen en meten. En sommige standjes zijn voor hem erg pijnlijk zoniet onmogelijk. Ik klaag niet, want juist door die vorm raakt hij mijn interne gevoelige plekjes en kan zonder buitenstimulatie makkelijk tot een hoogtepunt komen. Soms wordt er helemaal niet gepenetreerd, alleen tegen elkaar aan wrijven brengt ons ook tot een climax.

Doeterniettoe

Doeterniettoe

04-12-2012 om 12:45

Sanne

Heerlijk toch? Misschien zijn jullie wel voor elkaar gemaakt.
Geniet er van.

AR

AR

04-12-2012 om 13:01

Dat wisselt

Het hangt vooral af van het standje. Op z'n hondjes gaat het makkelijk. Mijn Labia minora zijn, om het zo eens uit te drukken, nogal majora . Veel aandacht tijdens het voorspel helpt een hoop. Meestal brengt mijn man mij met z'n tong al tot 'n orgasme, dan ben ik helemaal open en super kleddernat van mezelf en m'n man dan gaat zo vanzelf in

door

door

22-12-2012 om 08:07

Handje helpen

Natuurlijk glijdt hij er beter in als je lekker nat bent. Maar de ingang vinden is voor het slurfje wel eens lastig, en dan helpen we een handje.

door

mina

mina

29-12-2012 om 12:54

Tja

er zitten wel eens wat flapjes in de weg!?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.