Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Beter na de kinderen

Geheel tegen mijn verwachting in, is ons seksleven er eigenlijk beter op geworden na de geboorte van ons 1e kind (al is het niet zo vaak). Geldt dit in het algemeen?

app-sent

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

25-11-2011 om 19:23

In het algemeen?

"Geldt dit in het algemeen?"
Bedoel je het eerste half jaar na de bevalling, of 6 jaar erna?

Vertigo

Vertigo

25-11-2011 om 21:50 Topicstarter

Ha, erna!

Tenminste, na eerste bevalling dacht ik net als wrs heel veel vrouwen: dit komt NOOiT meer goed na maand of 3 mezelf ertoe gezet, zogezegd.

Dus ja, het zijn 2 dingen misschien:
1. wordt seks beter na het krijgen van een kind?
2. Wordt seks sowieso hoe langer hoe beter, met de leeftijd/ relatieduur.

Toch niet zo'n simpele vraag

app-sent

Snuggle's

Snuggle's

26-11-2011 om 14:09

Mwah

Ik ben niet op de natuurlijke manier bevallen, dus daar kan ik weinig over zeggen.
Ik denk wel dat de sex beter wordt als je ouder bent, meer op elkaar ingespeeld en minder onzeker.

Snuggle's

Kate

Kate

26-11-2011 om 17:20

Ook beter

Mijn seksleven is er idd op vooruit gegaan na dat ik kinderen heb gekregen maar zelf denk ik dat dat meer door de leeftijd komt. De tijd dat ik me druk maakte om een rolletje of flapje ligt gelukkig ver achter me zodat ik nu veel meer geniet van seks.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tigerfeet

Tigerfeet

26-11-2011 om 23:05

Hier

1. wordt seks beter na het krijgen van een kind?
antwoord: Na de eerste zat ik in een behoorlijke dip dus nee, na een half jaar werd het wel erg goed, tot de geboorte van de tweede. Na de geboorte van de tweede werd het behoorlijk slecht.

2. Wordt seks sowieso hoe langer hoe beter, met de leeftijd/ relatieduur.

Nadat we tien jaar bij elkaar waren tantrische sex ontdekt, j dat was wel wat, alhoewel ik daar enthousiaster mee bezig was dan inmiddels ex. Hij wilde wel ontvangen maar niet zoveel energie erinstoppen. Maar sex was goed toen, verder zie boven.

Nu waardeloos door.............. zie draadje hierboven
Tigerfeet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.