Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

beetje genant

beetje genant

08-07-2009 om 21:28

Auw...

Hallo mede OO-sters,
Even een vraagje:

Ik heb sinds 2 mnd. een hele leuk, lieve en erg lekkere vriend. We vrijen echt zálig, maar daarna is mijn onderkant, euhmmmm hoe zeg ik dat?, schraal/pijnlijk.

We doen niet ontzettend ruig ofzo, maar toch is het behoorlijk pijnlijk (vooral als ik naderhand moet plassen.. AUW!!) Alsof je net bevallen bent en hechtingen hebt... pffff! Kiezen op mekaar en spoelen maar.
Ik heb geen schimmelinfectie en verzorg mezelf goed. Was niet met zeep, alleen met water, draag bewust al veel vaker katoenen ondergoed en gebruik geen inlegkruisjes.

Bij mijn exman had ik dit nooit.... (maar daar lag de frquentie ook behoorlijk laag.)

Hoor graag jullie ervaringen en evt. oplossing(en)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
zonnebril

zonnebril

08-07-2009 om 22:01

Hormoonhuishouding

Hallo,
Ik weet niet precies waar het door komt, maar ik heb door de jaren heen gemerkt dat ik periodes had dat dit ook speelde en periodes dat het geen probleem was.(met al die jaren dezelfde partner) Ik denk dat het te maken heeft met hormoonhuishouding en hoe "nat"je wordt, glijmiddel is bij ons de oplossing gebleken.
ps het leek dan wel of ik nat genoeg was, maar toch kon glijmiddel het probleem verhelpen.

Renske

Renske

10-07-2009 om 11:02

Soa test

Hebben jullie een SOA test gedaan voordat jullie aan jullie relatie begonnen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.