Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Hugnyt

Hugnyt

16-06-2009 om 14:20

Anticonceptie

Hallo allemaal,
ik heb via een internetsite een test gedaan welke vorm van anticonceptie het beste bij mij past. Ik slik nu de pil, maar volgens die test zou de ring het beste bij me passen. Heeft iemand hier ervaring mee? Wordt de ring vergoed? Krijg je het gemakkelijk in en uit? Voor en nadelen?
Alvast bedankt.
Groetjes Hugnyt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wist niet

dat 'de ring' nog werd gebruikt eerlijk gezegd. Heb dan ook geen antwoord voor je. Ben wel benieuwd naar de site waar je dit kunt checken trouwens. Suc6!

Hugnyt

Hugnyt

16-06-2009 om 18:09

Site

De site waar ik de anticonceptietest op deed is:
www.anticonceptie.nl
Groet, Hugnyt

Prulletje

Prulletje

16-06-2009 om 22:01

Duh...

Dit is reclame dames. IEDEREEN komt uit op de produkten van het bedrijf waar de site van is.

Prulletje

Hugnyt

Hugnyt

17-06-2009 om 08:00

Duh

ik wil gewoon wat meer weten over die ring en omdat ik al jaren de pil slik, wilde ik me een keer verdiepen in andere mogelijkheden van anticonceptie. En of het nou reclame is of niet, blijf erbij dat ik wat meer informatie wil verkrijgen via dit forum..
Groet Hugnyt

Prulletje

Prulletje

17-06-2009 om 10:07

Prima

Tuurlijk, prima. Als je maar niet denkt dat het advies van deze site onafhankelijk en betrouwbaar is. Als je maar niet op basis van deze test denkt dat deze ring ECHT het ideale voorbehoedmiddel voor jou is. Ondertussen hebben ze dus wel al bereikt wat ze wilden bereiken. Jij bent geinteresseerd en op een openbaar forum discussieren we erover

Prulletje

cadeautje

cadeautje

17-06-2009 om 13:34

Mmm

...ik heb 'm een tijdje gebruikt, maar na twee kinderen bleef het ding niet altijd even goed zitten. Dat zou geen problemen opleveren volgens de bijsluiter, maar inmiddels hebben we wel drie kinderen...

Haha

Ik kom ook uit op een ring o ja en de pleister.
Reclame of geen reclame, ik dacht altijd dat een ring hetzelfde was als een pessarium. Nooit te oud om te leren dus...en ik denk persoonlijk dat ik dat gefrut met zo'n ding niet zie zitten. Ik vind tampons al zo'n toestand. Succes met je keuze!

Jakiro

Jakiro

17-06-2009 om 23:43

Ook de ring

Volgens mij wordt de ring te weinig voorgeschreven en willen ze hem promoten.
Jakiro

ayla

ayla

19-06-2009 om 09:41

Ring geprobeert

maar ik vond het echt niets, bleef niet zitten en voelde me ook niet zeker erbij. Ik heb het na 2 dagen maar opgegeven ermee

Hilverbum

Hilverbum

19-06-2009 om 23:13

Ik dus ook

Ik kom dus ook uit op de ring. Ik heb al jaren het Mirena spiraal naar zeer grote tevredenheid. Toch even de test gedaan naar aanleiding van dit topic.

Het ziet er dus naar uit dat de fabrikant van de Ring graag iets wil promoten. Ik daag ander vrouwen uit de test te doen om te kijken wat daar uit komt. De uitslag zal verrassend blijken

Rafelkap

Rafelkap

20-06-2009 om 08:39

Getest

Noujaaaa, hahahaha ik moet ook aan de ring! En ik heb net een spiraaltje (kon ik niet aanvinken, want geen mirena)
Dit is zeker oplichterij!

Tinus_p

Tinus_p

20-06-2009 om 09:19

Duh

Er staat gewoon dat t de website is van Schering-Plough....

Ook getest

3 x raden...

Mamba

Mamba

20-06-2009 om 14:56

Hahaha

Ook ik moet aan de ring! En dat terwijl man gesteriliseerd is, maar die optie stond er niet bij.

Vic

Vic

20-06-2009 om 16:19

Hahaha

Ik kom ook uit op de ring, maar bij de nadelen staat dan weer vermeld dat hij niet geschikt is voor rokende vrouwen boven de 35. Ach, ik wil ook helemaal geen extra hormonen in mijn lijf, heb er zo al genoeg.
Wat bedoelen ze trouwens met de vraag of je anticonceptie discreet moet zijn?

Minnie

Minnie

20-06-2009 om 22:31

Grappig...

Ik héb 'de ring' maar mij adviseert hij (op basis van het compleet tegen mijn gevoel invullen van de vragen) de pil. Niet iedereen hoeft dus aan de ring.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de ring iedereen ook echt van harte kan aanbevelen. Ik vind 'm ideaal! Ik heb geen last van de hormonen, voel 'm niet zitten, valt er na drie (vaginale) bevallingen niet uit. Indoen en uitdoen is peanuts. En ik vervang 'm elke 4 weken direct door 'n nieuwe en word dus niet meer ongesteld.

Hiervoor heb ik 5 jaar Mirena gehad, ook fijn maar het idee dat er iets in mij zat waar ik helemaal geen controle over had vond ik niet zo prettig.

dc

dc

22-06-2009 om 07:25

Staafje

en ik kreeg een staafje aangeraden, terwijl er nooit geen hormonen mijn lichaam meer inkomen. Dan nog liever 10 kinderen

ik vind de test erg incompleet.

Vic en discreet

Dat betekent dat hij onzichtbaar is. De pleister is dat namelijk niet .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.