Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

daantje123

daantje123

05-10-2009 om 09:56

Alweer een weekend zonder seks....

ik zet dit bericht maar bij deze rubriek neer, omdat mijn man verder geen relatieproblemen hebben, maar ik vind het wel een GROOT probleem!!
Ik ben sinds drie jaar samen met deze man na een verdrietige scheidingstijd. De kinderen (van mij en mijn ex-man) zijn inmddels 7 en 8, wonen bij ons en gaan om het weekend naar hun vader. Mijn man is ook getrouwd geweest, maar heeft geen kinderen uit dat huwelijk.
Om het weekend zijn we dus samen! Heerlijk vind ik dat, lekker tijd om zelf te rommelen en tijd te hebben voor elkaar.
Ik begrijp best wel dat mijn man ook tijd nodig heeft voor zichzelf en zich daarop verheugt tijdens zo'n weekend alleen. Hij is gek op de kinderen, maar ja, het zijn niet de zijne en ik kan me voorstellen dat dat best veel energie kost. Hij heeft ook een drukke baan, dat snap ik allemaal prima. Zaterdag zijn we overdag ieder ons eigen gang gegaan en 's avonds zijn we samen uit eten geweest wat heel gezellig was en daarna lekker gelachen bij de televisie. Echt gezellig.
Lekker gaan slapen, we waren allebei moe, maar nu komt het: zondagochtend hebben we tot half twaalf naakt naast elkaar in bed gelegen. Lekker in elkaars armen, heerlijk. Maar ik wilde eigenlijk wel meer. Ik streelde hem en hij reageerde hier lichamelijk wel op, maar toen ik hem wilde kussen draaide hij tot drie keer toe zijn hoofd weg.
Okee, dan niet. (vond ik al wel moeilijk, maar ik weet dat mijn man altijd al minder vaak zin heeft dan ik en dat ligt niet aan mij zegt hij altijd).
Daarna lekker met de hond naar het strand. Heerlijk hand in hand gelopen en lekker verliefd een beetje gezoend af en toe.
Daarna lekker gelezen in de kamer. Na een tijdje ging ik hem een beetje in z'n nek kussen en wilde hem een beetje aanhalen. Weer een afwijzing.
Wel even over gepraat (want het is echt verder een hele leuke man hoor!!) maar wat hem betrof kwam het er gewoon niet van. Ik zei, als je mij de kans geeft kan je misschien wel zin krijgen. Maar het was bij voorbaat al 'nee'.
Terwijl ik denk: heerlijk een weekend met z'n tweeeen waarin ik geen mama hoef te zijn.
Ben ik nou raar? Ik heb er zo'n behoefte aan. Eigenlijk hoeft het niet per se op sex uit te lopen, als ik maar merk dat hij mij ook leuk en lekker vindt! Ik wil me zo graag vrouw voelen. Ik wil graag horen dat hij me mooi vindt en lief.
Ben ik kinderachtig?
Kennen jullie dit? Wat doen jullie ermee?
Wat mijn man betreft zou ik zelfs met de anticonceptie kunnen stoppen, dan doen we het toch gewoon niet meer.....
Wat moet ik nou? Ik kan alleen maar huilen. En even ter toelichting, ik zie er niet raar uit, geen buitensporige maten, geen verminkingen. (waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat een vrouw die dat wel heeft niet sexy zou zijn!! maar alleen ter info)

Blij dit al even kwijt te kunnen!

Groetjes, Daan

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
pal

pal

05-10-2009 om 11:53

Hoe vaak?

Hoe vaak doen jullie het wel ?
regelmatig 'kunnen' ze toch ook maar echt bvb 1X/week
niet niet willen, maar niet kunnen dus... zou dat het niet kunnen zijn ?

daantje123

daantje123

05-10-2009 om 12:17

Mmmm

we hebben het wel een keer meer gedaan die week (snel, terwijl de kinderen sliepen, waar ik dan toch met een half oor naar luister) en uit ervaring weet ik dat hij best wel eens twee keer op een dag kan hahaha, maar eigenlijk gaat het daar niet om.
Zeggen dat ik mooi ben, of open staan voor mijn avances zou toch wel kunnen?
Of is het dan zo dat hij die week al een keer lekker gevreeen heeft en dat zijn hoofd er dan niet naar staat in een weekend samen? Ik zal er eens naar vragen. Dan had ik die andere keer vriendelijk bedankt...

Daan

ach nu ik het allemaal zo teruglees vind ik mezelf een zeur. Maar toch....

Beyonce

Beyonce

05-10-2009 om 12:43

Geen zeur

Hi daan,

Nou, eigenlijk vind ik jou helemaal geen zeur! Ik kan het me helemaal voorstellen. Ik zit in zo'n zelfde situatie als jij, met het enige verschil dat mijn partner ook twee kinderen heeft.

Ook wij zijn een weekend in de twee weken met zn tweeen en wat is er dan idd heerlijker dan uitgebreid de tijd voor elkaar te hebben! Ik kan me voorstellen, dat je erg verdrietig wordt, als je iedere keer afgewezen wordt. Ik denk dat je dat toch even met hem moet bespreken. Hij zal ongetwijfeld minder behoefte hebben aan sex enz...maar een complimentje geven of je aanhalen kan niet de moeite zijn toch??

Gr. B.

daantje123

daantje123

05-10-2009 om 15:53

Dankje

Dankje Beyonce,

toch wel fijn als iemand zegt dat je geen zeur bent
Ik zal het er nog wel eens over hebben met hem. Hij heeft het echt niet door geloof ik. Net had ik 'm nog aan de telefoon, niets aan de hand....

Ben nog wel benieuwd naar andere reacties.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.