Relaties
avaforai
13-02-2023 om 23:54
Vriend is niet seksueel
Ik heb een relatie gekregen met een vriend waar ik al langer dan 15 jaar mee bevriend ben.
Toen we onze eerste keer seks hadden, was het niet als hoe ik me het had voorgesteld. Het was ruw, wou mij niet oraal bevredigen.
Na een aantal keren heb ik het tegen hem gezegd. En gevraagd of hij mij misschien niet fris vind van onder, of hij niet van oraal houdt. Hij zei dat hij niet zo goed is in beffen.
waarop ik dacht, niet goed of geen zin.
Sinds dien werd de seks slechter, als hij klaar was, was hij klaar en wou ook geen moeite meer doen voor een volgende ronde.
Alle keren dat wij seks hebben krijg ik altijd het excuus ik ben moe. En wilt
Alleen maar op zijn rug liggen, of seks hebben op onze zijkant
Nieuwe standjes wilt hij niet uitproberen.
Gisteren sprak ik hem aan over dat ik oogcontact erg mis. Hij vroeg: is dit iets wat ik altijd al deed of sinds de laatste tijd? Ik zei altijd al, maar nu we partners zijn wil ik graag oogcontact met mijn partner dat vind ik wel erg fijn. Ook om onze emotionele klik te versterken. Hierop zei hij: ik ben erg introvert. Ik zei: dat is geen excuus, dat ben ik ook, maar toch maak ik oog contact met mensen als ze tegen me praten.
We hadden de avond seks en de ochtend, maar het ging zoals vooraf.
Dus ik barstte vannacht in tranen uit, ik voel me emotioneel verwaarloosd.
als hij ik hou van je zegt kijk hij mij nooit aan, ik krijg geen complimentjes, hij toont geen affectie en meedogendheid.
vandaag vroeg ik hem in de auto of hij ons gesprek van die ene keer nog kon herinneren over ons oraal. Hij zei ja. Ik zei, ik verneem dat er nog geen verandering is geweest, en ik wordt hier behoorlijk onzeker van. En gaf aan dat ik niet tevreden ben over ons seksleven als antwoord kreeg ik: misschien moeten we maar minder seks hebben. En was gelijk geïrriteerd, het ging met zuchten en zijn gezicht vetrok. Dit deed mij erg pijn. Vond het respectloos en kon geen kant op we zaten in de auto.
Ik vroeg of hij misschien niet veel ervaring had qua seks. Waarop hij geïrriteerd zei: alsof ik met iedereen heb lopen neuken de afgelopen jaren. Ik ben gewoon niet seksueel en heb weinig ervaring.
Ik vroeg, vanuit je vorige relaties misschien?
hier kreeg ik geen antwoord op en reed zuchtend en chagrijnig door.
Toen we thuis kwamen ben ik weg gegaan. Want ik voel me behoorlijk ongemakkelijk.
Ik wil ook geen seks met iemand die iets doet tegen zijn zin in.
Het ergste vind ik nog, dat al deze jaren aan vriendschap verloren gaan. Omdat we een relatie met elkaar proberen te starten.
heeft iemand een soortgelijke ervaring?
En hoe ging je daarmee om?
Liefs,
ava
Courage
16-02-2023 om 20:57
Dit soort meta-discussies ontstaan wel vaker als de topic starter niet meer antwoordt...
Kersje
16-02-2023 om 21:05
Courage schreef op 16-02-2023 om 20:57:
Dit soort meta-discussies ontstaan wel vaker als de topic starter niet meer antwoordt...
Klopt, dan gaat men vaak zelf invullen en is niet erg helpend vwb gericht advies geven. Niet dat daarmee de reacties niet niet helpend zijn, maar het verhaal/situatie wel een eigen weg gaat leiden.
Kersje
16-02-2023 om 21:06
Philou schreef op 16-02-2023 om 18:26:
[..]
Sorry, maar het komt nu over dat je zegt dat Elledoris haar on topic bijdrage niet mag doen want het is al gezegd, vind jij. Denk ik hoor.
Maar misschien heb ik het fout en wil je het uitleggen? Nogmaals excuus als ik het verkeerd heb gelezen en begrepen. Kan me niet voorstellen dat je dat zou zeggen dus vandaar mijn vraag. Sorry.
Zie mijn vorige post 😉
Philou
16-02-2023 om 21:29
Kersje schreef op 16-02-2023 om 21:06:
[..]
Zie mijn vorige post 😉
Dat bepaal jij alleen niet.
Kersje
16-02-2023 om 21:36
Philou schreef op 16-02-2023 om 21:29:
[..]
Dat bepaal jij alleen niet.
Ik bedoel dus: ANTWOORD zie mijn vorige post, je vroeg toch om een uitleg?
Philou
16-02-2023 om 21:52
Ja, precies, dat is mijn antwoord: dat bepaal jij niet.
zooo, agressief zeg
Kersje
16-02-2023 om 22:02
Philou schreef op 16-02-2023 om 21:52:
Ja, precies, dat is mijn antwoord: dat bepaal jij niet.
zooo, agressief zeg
Zou je nu svp willen ophouden?
Philou
16-02-2023 om 22:36
elledoris schreef op 16-02-2023 om 18:09:
[..]
Dat dus. Bij mijn ex zat wel wat meer gedrag dat ik prima zou kunnen verklaren "vanuit autisme" maar dat "zonder dat label" voor heel veel ingewikkeldheid heeft gezorgd. Ervanuitgaande dat mijn ex geen asperge heeft, heeft ie zich echt heel naar gedragen. Ervanuitgaande dat asperger wel meespeelt, kan ik (achteraf) een hoop begrijpen.
In het verhaal van TO lees ik best veel wat kan duiden op asperge ofzoiets. Dat maakt echt een verschil met hoe je problemen (met intimiteit) benaderd.
Ja, dat is mooi gezegd. Als je ervan uitgaat dat iemand niet wil maar wel kan, ligt frustratie en radeloosheid op de loer. Maar als je er van uitgaat dat het om onvermogen gaat, lukt het beter om afstand te nemen. Ik bedoel, niet alles is persé persoonlijk meer. Dat was wel een bevrijding. Niet dat het veel oplost of iets verandert.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.