Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-05-2024 om 16:49
ik heb al een tijdje kennis aan een leuke man. Hij is aardig en ik denk dat hij verliefd op mij is…(ik inmiddels ook op hem). Zijn gedrag wijst zeer sterk in die richting.
Aan de andere kant is het een wat vreemde situatie en heb ik een dubbel gevoel naar alles.
Zo is hij erg afstandelijk naar mij in de zin van intimiteit, terwijl hij zegt eerder een vriendin gehad te hebben…dus ik neem aan dat hij weet wat intiem zijn is?…..
Hij vindt het blijkbaar doodeng dat ik te dicht bij hem kom, ik weet het niet.
Zo vraagt hij mij nooit om bij hem thuis te komen (hij heeft een eigen huis) of bijv. samen eten.
Kortom hij wil voorkomen dat wij samen zijn. Ik merkte wel dat hij erg zenuwachtig en nerveus begon te praten toen ik hem ineens belde (notabene op zijn advies want appen was wat lastig).
Het meest vreemde vind ik nog wel dat hij blijkbaar wel met zijn nichten uit eten gaat. Hij heeft het naar mij toe ook continu over zijn tantes, nichten etc..alsof er geen mannen verder zijn die er wel degelijk zijn. Is dat omdat dat dan veilig is?
Wat moet ik met deze situatie?
11-05-2024 om 20:46
EmmaT schreef op 11-05-2024 om 20:37:
Je moet gewoon dingen aan hem vragen hoor. Hou jezelf niet voor de gek met een bepaalde vorm van aandacht die je nu krijgt en die een beetje fijn is. Het kan allemaal nog veel fijner. Voorkom dat je over een jaar zegt: ja, dat voelde ik in de eerste weken al zo.
Ja, klopt
13-05-2024 om 18:49
Een leuke man? Ik zou het lekker laten zitten en uitkijken naar iemand die wel over zijn gevoel kan en wil praten. Voorkomt een hoop treurnis later.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.