Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Relaties Relaties

Relaties

Ouders niet eens met relatie

Als het goed is luister je als volwassene ook naar je ouders. Sterker nog veel kinderen gehoorzamen maar luisteren nauwelijks echt naar hun ouders.

Pippeltje schreef op 31-12-2024 om 12:26:

Als het goed is luister je als volwassene ook naar je ouders. Sterker nog veel kinderen gehoorzamen maar luisteren nauwelijks echt naar hun ouders.

Luisteren wel. Maar je maakt toch echt je eigen keuzes. Daarin neem je hun mening mee. Maar ze zouden niet voor jou moeten bepalen hoe jij je leven invult. Dat hoort een volwassene zelf te kunnen. Daarom het advies te bekijken of die ouders gelijk hebben. Wellicht is dit totaal geen geschikte partner en ziet to dingen over het hoofd. 

Ik ben toch verdomd blij dat ik niet naar mijn moeder heb heb geluisterd. Zowel niet qua partnerkeuze als qua opleiding. Ze kende me erg slecht, projecteerde haar eigen wensen en dromen op mij. Maar je kinderen zijn er niet om jouw dromen te vervullen. 

Pippeltje schreef op 31-12-2024 om 12:26:

Ik zou me nooit bemoeien met de partnerkeuze van mijn kinderen.  Kan je alleen maar mee verliezen.  Zij moeten er mee leven en mijn mening is compleet irrelevant. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.