Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Relaties Relaties

Relaties

Nieuwe vriend van 61 jaar flirt openlijk met buurvrouw van 32 jaar. Ik baal!


MRI

MRI

14-12-2021 om 19:40

Leene schreef op 14-12-2021 om 16:45:

[..]

Nogmaals wij zijn het denk ik meer eens dan je denkt. Maar ik vind je wel negatief over mannen. Echt lees je postings maar eens na.

Natuurlijk kan het zo zijn dat je toevallig heel veel van dit soort types in je buurt hebt of je hebt teveel vriendinnen die hun oren laten hangen naar bepaalde flapdrollen. Die voorbeelden die je geeft zijn natuurlijk om te gillen. Alleen die leraar, dat weet ik niet zo goed wat ik daarvan moet denken... als het is om de aandacht van die meisjes te krijgen is dat wel erg zielig. Maar als hij het vaker doet, ook bij jongens dan zou ik het maar laten lopen.
Maar mannen doen het ook omdat vrouwen het toelaten! en nee dan geef ik niet die vrouwen de schuld van het gedrag. Mannen moeten gewoon niet zo achterlijk doen. Maar hoe langer zij niet gecorrigeerd worden des te minder redenen hebben zij om hun gedrag aan te passen.

Sowieso zou ik niet een relatie aangaan met een te dikke grumpy old man die geen 30 meter kan lopen. Dan ben je toch ook niet goed bij je hoofd. Ik zou denk ik zeggen: "ik ben niet meer zo slan? ..hmmm wel slanker dan jij bent, maar goed als je liever naar jonge meiden kijkt en niet naar mij dan wens ik je succes met het versieren van die jonge meiden veel succes doeiiiii"
Waarom doe je het jezelf aan om dan te blijven hangen bij zo iemand, je op je hart te laten trappen. Als zo'n man dit maar vaak genoeg hoort en ook geen succes heeft bij veel jongere meiden zal hij toch ook iets moeten doen met zijn gedrag en aan introspectie moeten doen. Maar ja zolang hij een vrouw heeft die van alles voor hem doet en regelt en sex met hem wil en niets zegt als zij op haar hart getrapt wordt dan gaat zo iemand echt niet stoppen. Idem dito die man van 70 die de jonge buurvrouw zo intrigerend vindt... als je daar niets van zegt dan gaat ie door.

En je mond houden omdat je bang en onzeker wordt genoemd is nu juist iets wat ik probeer duidelijk te maken aan TO ( want die stelde de vraag ) Nog één keer dan: zij hoeft dit gedrag niet te accepteren, het is niet normaal. Ik geef haar niet de schuld dat hij zo doet, absoluut niet maar het zal haar zelf(!) grotelijks helpen als ze dit in de toekomst niet meer laat gebeuren. Ze hoeft zich niet op haar hart te laten trappen dan maar geen 'vriend'

ja wij zijn het  voor een groot deel eens, ik vind ook dat vrouwen veel meer voor zichzelf op moeten komen en dit aan de orde moeten stellen. En vooral grenzen stellen want anders word jij weer de moeder die hem op moet voeden.  Ik stel het ook pittig omdat zoveel vrouwen mannen altijd meteen beginnen te verdedigen. 

MRI

MRI

14-12-2021 om 19:42

Pinokkio schreef op 14-12-2021 om 16:43:

MRI, ik krijg toch het gevoel dat je zelf die norm bevestigt.
Ik mag misschien niet mee praten want ben nog geen 65 maar ik zou niet weten waarom erotiek _perse_geen rol meer zou spelen in het leven van de vrouw van 65+. Er zullen vast mensen zijn die mij op die leeftijd niet (meer) aantrekkelijk vinden.
Maar wat boeit dat nu? Er zijn maar weinig mensen die ik aantrekkelijk vind, die liggen daar toch ook niet van wakker.
Het wordt tijd dat we stoppen met ons in overzichtelijke hokjes te laten duwen.(vooral door ons zelf)

Ja okay, ik snap je maar wat vind jij er dan van als jouw partner heel uitdrukkelijk de hele tijd naar mensen kijkt die er heel anders uitzien dan jij? Of er mee flirt zoals ts?

MRI, ik vind het al bijzonder dat ts zo uitdrukkelijk leeftijden erbij vermeldt. Dat vind ik ook al behoorlijk bevestigend.
Het lijkt me sowieso vervelend als mijn partner (teveel?) flirt met anderen, of ze nu op me lijken of niet en leeftijd speelt daarin voor mij geen rol. 
Mijn huidige partner is geen flirt maar ik heb wel ervaring met een eerdere partner, toen was ik zelf nog hartstikke jong. 

MRI

MRI

14-12-2021 om 20:42

Pinokkio schreef op 14-12-2021 om 20:38:

MRI, ik vind het al bijzonder dat ts zo uitdrukkelijk leeftijden erbij vermeldt. Dat vind ik ook al behoorlijk bevestigend.
Het lijkt me sowieso vervelend als mijn partner (teveel?) flirt met anderen, of ze nu op me lijken of niet en leeftijd speelt daarin voor mij geen rol.
Mijn huidige partner is geen flirt maar ik heb wel ervaring met een eerdere partner, toen was ik zelf nog hartstikke jong.

Je hebt gelijk, je kan het hele gebeuren ook los van de leeftijd zien en daar iets over vinden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.