Relaties
Inky2000
08-12-2021 om 01:03
Mishandeling
Ik weet even niet wat ik ermee aanmoet, daarom schrijf ik het maar hier...
Ik ben nu bijna 32 weken zwanger, mijn hele zwangerschap is al een strijd geweest omdat mijn vriend het niet wilde, ik af en toe twijfelde maar in mijn hart eigenlijk wel wist dat ik het wilde houden.
Onze situatie was ook niet ideaal; we wonen allebei nog bij onze ouders, hadden geen diploma, ik had op het moment geen werk, en mijn vriend werkt maar 3 uur per dag.
Mijn ouders gaven na de test gelijk al aan, weghalen is echt niet nodig, je kan hier blijven en het komt goed, mijn vriend was hier echter gelijk al tegen, vind dat we het over 5 jaar wel over kunnen doen maar het nu echt niet past, zijn moeder deelde deze mening ook.
Heel mijn zwangerschap is er nu ruzie tussen mijn ouders en mijn vriend, mijn ouders zijn tegen abortus en vonden dat mijn vriend als hij de zwangerschap niet wilde mij mijn rust moest gunnen, hij brengt mij natuurlijk in de war. Ik bracht dingen helaas verkeerd aan hem over en dat ik hem niet mocht zien.
Ook hoorde hij de telefoongesprekken tussen mij en mijn ouders, en dat ze niet bepaald positief over hem dachten. Ik heb altijd alles verteld, als ik verdrietig was of er was (voorbeeld: mijn vriend vond mij te dik geworden en vond dat ik moest sporten). Helaas is het op een dag uit de hand gelopen en is er naar elkaar gescholden en is de band verpest.
Mijn vriend had mij overgehaald om bij hem thuis de baby te krijgen maar zei naar een maand, toen ik inmiddels ook een baan bij hem gevonden had, dat ik wel kon blijven, maar na de geboorte terug moest want hij denkt niet dat het gaat werken.
Sindsdien willen mijn ouders dat hij excuses kwam aanbieden en afspraken maken voor hoe nu verder voordat hij mij weer zou zien, afgelopen weekend is het zo uit de hand gelopen dat hij mijn moeder heeft mishandeld omdat ze zei "mijn dochter gaat niet mee voordat we gepraat hebben" ,en zij naar het ziekenhuis moest, wij hebben ook aangifte gedaan.
Ik voel mij mede schuldig doordat ik mijn ouders slecht had afgeschilderd bij hem en hij de gesprekken tussen ons kon horen, ik denk als ik dit nooit gedaan had, dit nooit gebeurd was😔.
Het is een lang verhaal geworden maar ik moest dit ergens kwijt.
Kerstin75
09-12-2021 om 17:26
Kun je ons uitleggen waarom je met 22 en 25 allebei nog geen diploma hebt?
Pippeltje
09-12-2021 om 19:02
Kerstin dat is niet ter zake!!
Hij verwacht van jou dat jij heen en weer reist omdat hij te beroerd is zijn excuus uberhaubt te maken?
Voor de baby zal dat niet direct slecht zijn, maar wel voor jou en wat slecht is voor jou is slecht voor de baby. Nee, je bent echt beter af zonder man dan deze egoist.
dan
10-12-2021 om 10:51
Kerstin75 schreef op 09-12-2021 om 17:26:
Kun je ons uitleggen waarom je met 22 en 25 allebei nog geen diploma hebt?
Ik ken wel meer jonge mensen die geen diploma hebben hoor.
Inky2000
11-12-2021 om 21:14
Pippeltje schreef op 09-12-2021 om 19:02:
Kerstin dat is niet ter zake!!
Hij verwacht van jou dat jij heen en weer reist omdat hij te beroerd is zijn excuus uberhaubt te maken?
Voor de baby zal dat niet direct slecht zijn, maar wel voor jou en wat slecht is voor jou is slecht voor de baby. Nee, je bent echt beter af zonder man dan deze egoist.
Ja hij zei "daar heb je zelf voor gekozen dus dan moeten we het maar op die manier doen, je weet dat ik nooit bij je ouders kom", en ook zegt hij "ik probeer het tenminste nog, genoeg mensen hadden klaar ermee geweest" daar bedoeld hij mee dat ik de baby bij mijn ouders ga krijgen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.