Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
13-07-2022 om 19:43
Goedenavond, ik zit met iets waar ik al zo lang over pieker. En ik vraag me af hoe dat bij andere stellen gaat. Ik ben al langer dan 20 jaar getrouwd. Ons seksleven is nooit echt superspannend geweest. Maar nu merk ik dat ik gewoon echt geen zin meer heb in seks met mijn man. En ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen om het beter te krijgen. Ik heb het al met hem besproken (wat ik heel moeilijk vond want ik wil hem ook niet kwetsen), ik heb al gesprekken gehad met een relatietherapeut, hij zei (even kort door de bocht) ja soms is gewoon de seksuele klik er niet.
Ik wil het ook niet tegen mijn zin doen.
Met vriendjes voor mijn man ging het veel beter op dat gebied. Ik heb een superlieve man, maar op het gebied van seks ben ik het helemaal kwijt.
Hoe ervaren andere mensen dat die al zolang samen zijn? Hoe houden jullie het leuk? Hebben jullie écht nog zin in elkaar?
Ik kan me het zo moeilijk voorstellen maar ik mis het gewoon.
Alvast hartelijk bedankt voor reactie.
Lieve groet, Alyssa
09-08-2022 om 17:44
In plaats van in de avond te hopen dat jij al slaapt als hij naar bed komt, kunnen jullie samen ook wat anders bedenken.
Bij ons is dat een date (met elkaar) waarbij we alle tijd nemen voor elkaar. Hier werkt juist de ochtend goed, na lekker uitslapen en een gezellig ontbijt.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.