Relaties
Dubio
10-11-2014 om 11:04
In dubio, mening gevraagd
Even onder een andere nick, ivm herkenbaarheid.
Ik ben sinds 2 jaar gescheiden, veel ellende is boven gekomen en zit nog dik in een verwerkingstraject, niet alleen van mijn relatie, maar ook van mijn behoorlijk verknipte jeugd, wat ik nu pas (38) onder ogen kan/durf te zien.
Nu heb ik een hele leuke man leren kennen, we hebben een super klik, delen heel veel. Over en weer veel herkenning in de processen die we doorlopen of doorlopen hebben. Hij gunt mij alle ruimte om eerst verder te komen in het verwerkingsproces en alle emoties een plekje te geven. Hij heeft twee huwelijken achter de rug, is daar heel eerlijk over en heeft ook duidelijk zicht op waarin hij de mist is ingegaan in die huwelijken. Maar nu mijn dubio:
Hij is 17 ouder dan ik, ik zit nog midden in mijn proces. Bovendien is hij de jongste broer van mijn moeder.
Ik voel me behoorlijk tot hem aangetrokken en hij is ronduit verliefd op mij. Ik ben bang om een nieuwe relatie aan te gaan, bang voor herhaling van de fouten uit de vorige. Bang dat ik onbewust toch een soort vaderfiguur zoek, hoewel het niet zo voelt. Het voelt ook raar om een relatie aan te gaan met een oom. En dan is hij 17 jaar ouder dan ik...
Pfff, ben benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken.
Gingergirl
05-11-2023 om 19:03
Armando schreef op 05-11-2023 om 17:34:
Ben het met heks eens vandaar dat ik dit meld op dit forum anders niet en oja wij vinden elkaar op die manier leuk
Topic is 9 jaar oud....
Nick90
06-11-2023 om 14:58
Armando schreef op 06-11-2023 om 14:52:
eerlijk gezegd wacht ik op reacties van jullie of Dubio komt dat nog?
Je bent 49 en zij is 17 plus ze is een volle nicht? Dit klinkt allemaal nogal fout eerlijk gezegd.
Bolmieke
06-11-2023 om 16:27
Armando schreef op 05-11-2023 om 17:26:
[Quote verwijderd]
Wat is een safe ranger? Je zou de goede band die je hebt met je familie en de Security politie (zedenpolitie?) niet op het spel zetten?