Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Relaties Relaties

Relaties

Ik ga verhuizen

Beste allemaal

Ik heb al een hele poos niets gepost, omdat ik er geen behoefte meer aan heb. Het gaat namelijk heel goed met mij. Mijn relatie met mijn vriend heeft zich zodanig ontwikkeld, dat hij mij een paar maanden geleden gevraagd heb of ik zou overwegen met hem te gaan samenwonen. Mijn jongste is het huis uit, en het lijkt een goede moment om een woonplaats-move te maken. Ik heb dus nagedacht, ook gekeken naar eventuele banen in de buurt bij hem, en heb besloten om het te gaan doen. Ik heb namelijk een hele fijne baan gevonden op 20 km afstand van zijn woonplaats, op een leuke school, waar ik precies de klassen kan hebben waar ik graag les wil geven (bovenbouw HAVO en VWO) en ook nog een hogere salarisschaal + volgend jaar geen mentoraat. Ze wilden me graag hebben, en ik was op mijn huidige school niet meer zo blij met de ontwikkelingen in de management.

Ik blijf sowieso lid van de woningbouw vereniging, en hou nog enkele maanden mijn huis aan. Voor de zekerheid. De angst uit de vorige relatie is ergens toch nog een beetje aanwezig.

Ik ben gelukkig. En door de relatie met hem en het werk dat ik gedaan heb over mezelf met een hele fijne coach de afgelopen maanden, ben ik veranderd. Ik ben rustig geworden. Ik heb zelfvertrouwen en vertrouwen in ons. We passen goed bij elkaar en geven elkaar voldoende aandacht en ruimte om het leuk te hebben. Daarnaast heeft hij een groot huis: ik krijg mijn eigen werkkamer en mijn zoon een eigen slaapkamer voor de weekeinden. Dat heeft ook de doorslag gegeven: dat hij zo vanzelfsprekend ruimte maakte voor mijn kinderen, mijn huisdieren, de rest van mijn familie en vriendenkring.

Ik wou dit vertellen omdat ik heel veel steun heb gehad aan sommige mensen op de forum de afgelopen jaren. Ik heb een spiegel voorgehouden gekregen waardoor ik verder nagedacht heb, en lieve woorden wanneer het leven pijn deed. 

Ik weet niet of ik nog hier zal komen, ik vind de nieuwe vorm niet zo prettig eerlijk gezegd, maar ik dacht dat een beetje goed nieuws wel mooi meegenomen is.

Groetjes

Sinilind


Wat fijn Sinilind. Ik wens je alle geluk, met of zonder dit forum!

Wat leuk Sint, gefeliciteerd en heel veel geluk met wat komen gaat 

Sinilind, het doet me heel erg goed om dit te lezen. Het ga je goed met je nieuwe leven. Tsjor

Ha Sini, wat goed om dit allemaal te lezen. Superfijn, Gefeliciteerd! 
Jammer dat je na al die vele, vele jaren op OO afscheid neemt, maar fijn dat je het doet als gelukkig mens. Wie weet kom je nog eens terug als oma - volop nieuwe gespreksmogelijkheden  


groetjes van Wilgenkatje|Tonny 

Ik miste je al. Fijn dat de reden van je afwezigheid zo positief is, maar ik zal je wel missen. Het ga je goed!

Imi

Imi

03-06-2021 om 22:41

Wat heerlijk voor je, Sini. Dit gun ik je zo! Dit klinktbals een relatie zonder het duwen en trekken en de stress die je voorheen te verduren kreeg.

Mag ik je nog wat vragen? Jullie relatie begon heel kalm, en jij vertelde dat je niet verliefd op hem was naar het wel heel fijn met hem had. Als je wilt, kun je dan wat vertellen over hoe zich dat ontwikkeld heeft? Ik vraag me gewoon af of duurzame relaties op onze leeftijd anders (kunnen) starten.

Veel geluk voor jullie!

Veel geluk samen Siniland, succes met de verhuizing en leuk om te lezen dat je gelukkig bent. 

Veel geluk Sinilind! Een heel mooi bericht van je. 

Imi schreef op 03-06-2021 om 22:41:

Wat heerlijk voor je, Sini. Dit gun ik je zo! Dit klinktbals een relatie zonder het duwen en trekken en de stress die je voorheen te verduren kreeg.

Mag ik je nog wat vragen? Jullie relatie begon heel kalm, en jij vertelde dat je niet verliefd op hem was naar het wel heel fijn met hem had. Als je wilt, kun je dan wat vertellen over hoe zich dat ontwikkeld heeft? Ik vraag me gewoon af of duurzame relaties op onze leeftijd anders (kunnen) starten.

Veel geluk voor jullie!

Ik ben Sinilind niet, maar heb wel een soortgelijke ervaring. En ja, ik vind een relatie op je 25ste beginnen echt anders dan op je 50ste. Al is het maar omdat je niet meer idee hebt dat het voor altijd moet zijn, dat er nog allerlei grootse dingen (kinderen, werk etc) gaan plaatsvinden. Omdat je beter weet wat je zelf wel of niet leuk vind. Zeker als je een wat meer turbulente relatie/tijd achter de rug hebt, dan is het helemaal niet erg als het allemaal niet meer zo spannend is. 

Sinilind, wat fijn dat het zo goed gaat. En goed dat je een aantal stappen hebt genomen in de afgelopen tijd die je verder hebben gebracht. Ik wens je geluk en plezier!

Wat fijn dat het zo goed met je gaat en dat je leven zoveel bevredigender is geworden en hopelijk nog meer gaat worden als je van baan verandert. Geniet ervan Sini! 

Sini geniet ervan en bedankt voor vele jaren goede adviezen op onderwijsgebied.

Niet alleen de oude garde wenst je veel geluk, ook uit de latere garde de allerbeste wensen voor je toekomst met een zo te lezen fijne partner, die ook voor jou klaar staat.

Alle goeds en geniet ervan!

Goed om te lezen! Veel plezier in je relatie, je nieuwe woonplaats en nieuwe werk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.