Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Relaties Relaties

Relaties

gevoelens voor een ander


Poezekat

Poezekat

31-10-2021 om 13:59 Topicstarter

skik schreef op 31-10-2021 om 13:52:

Als je baan saai is en geen voldoening geeft is het ook een optie om ander werk te zoeken. Twee vliegen in één klap: leuk werk en van je lastige situatie met aantrekkelijke collega af. Want je kan nog zo je best doen om het gewoon vriendschappelijk en collegiaal te houden, maar zeker gezien je historie met deze man lijkt me dat een kansloze opgave, het blijft glad ijs.

Ik sta zeker open voor ander werk en kijk ook regelmatig welke vacatures er zijn die bij me passen. Heb zelfs al eens gesolliciteerd maar werd het helaas niet. En ik heb onlangs aangegeven wel in te willen vallen op de andere locatie, dat gebeurt soms ook. 

Knap hoor Poezekat om op het plan te komen meer uitdaging in je werk te zoeken! 
Mooi dat je zo eerlijk bent ook

Poezekat

Poezekat

31-10-2021 om 14:08 Topicstarter

skik schreef op 31-10-2021 om 13:52:

Als je baan saai is en geen voldoening geeft is het ook een optie om ander werk te zoeken. Twee vliegen in één klap: leuk werk en van je lastige situatie met aantrekkelijke collega af. Want je kan nog zo je best doen om het gewoon vriendschappelijk en collegiaal te houden, maar zeker gezien je historie met deze man lijkt me dat een kansloze opgave, het blijft glad ijs.

Het verschil tussen vroeger en nu is dat het de vorige keer niet echt lekker liep in mijn huwelijk en ik daardoor erg openstond voor die gevoelens. Dat is nu niet aan de orde, we hebben inmiddels ons draai gevonden sinds er geen thuiswonende kinderen meer zijn. 

Poezekat

Poezekat

31-10-2021 om 14:19 Topicstarter

Pippeltje schreef op 31-10-2021 om 13:21:

Je gedachtes gaan al zo ver over deze man. Kun je niet proberen te concentreren op je huidige relatie en zorgen dat je energie daar naar toe gaat? Heeft je man dat niet verdiend? Verdienen je kind/eren niet dat je er voor het gezin bent en ze behoed voor een donkere toekomst?

Ik heb destijds bij een paar collega's gezien wat het aangericht heeft toen die kozen om met een ander verder te gaan. Een van hen heeft daardoor jaren geen contact gehad met haar kinderen die haar deze stap erg kwalijk hebben genomen. Geen haar op mijn hoofd die er over zou nadenken om dit voorbeeld te volgen!

Wat wordt er overdreven ingegaan op het bericht waarin ze' hypocriet' en 'man inpikken' schrijft. Dat laat niet zien wat ze van plan is maar wat haar grootste doemscenario is, denk ik. Soms kan het je overkomen, dat je gevoelens krijgt voor een ander en hier niks mee kan vanwege relatie/huwelijk. En ik ken de flirts die er zijn geweest, een lange tijd geleden voordat je in een serieuze relatie kreeg. Kijk naar wat je nu hebt met je partner, ben je tevreden of zijn er dingen die je mist? Ik vind van baan wisselen vanwege gevoelens voor een ander wat overdreven, dit hoort bij het leven - laat je niet teveel van de wijs brengen. 

Poezekat

Poezekat

08-11-2021 om 13:17 Topicstarter

Nova1987 schreef op 07-11-2021 om 20:51:

Wat wordt er overdreven ingegaan op het bericht waarin ze' hypocriet' en 'man inpikken' schrijft. Dat laat niet zien wat ze van plan is maar wat haar grootste doemscenario is, denk ik. Soms kan het je overkomen, dat je gevoelens krijgt voor een ander en hier niks mee kan vanwege relatie/huwelijk. En ik ken de flirts die er zijn geweest, een lange tijd geleden voordat je in een serieuze relatie kreeg. Kijk naar wat je nu hebt met je partner, ben je tevreden of zijn er dingen die je mist? Ik vind van baan wisselen vanwege gevoelens voor een ander wat overdreven, dit hoort bij het leven - laat je niet teveel van de wijs brengen.



Ik overweeg wel eens om van baan te wisselen maar dat is niet sinds kort en meer omdat het werk zelf me geen uitdaging biedt. Verder ben ik beslist niet van plan om iets met de gevoelens te doen, ik geef er ook niet aan toe. Het lijkt zelfs of het minder geworden is sinds ik een aantal dagen vrij had samen met mijn man, dat heeft me wel goed gedaan.



Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.