Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
14-12-2012 om 00:21
Ik heb sinds een jaar een ' friend with benefits'. Dat is begonnen met een hele leuke seksrelatie. Maar hij werd verliefd op mij en ik werd dat ook op hem. Nu is dat prachtig. Maar deze man kan het niet bij mij alleen houden. Hij heeft nog een' vriendin' waar hij het al jaren mee doet. Zij is getrouwd en hij houdt van haar. Ook met een ander (ex)vriendinnetje gaat hij af en toe nog naar bed. Ik ben op een gegeven moment gestopt met deze ' relatie' omdat dit mijn gevoel geen goed doet. Hierna heeft hij de andere relaties stop gezet. Nu moet ik er bij vermelden dat deze man een vorm van autisme heeft. En er erg veel moeite mee had om het ' oude' los te laten. Hij raakte helemaal in paniek en uiteindelijk kon ik niet anders dat hem zeggen dat hij moest doen waar hij zich prettig bij voelt. De ' andere' dames zijn dus in mindere mate weer op het toneel verschenen. Hij heeft een aantal weken geleden met 1 van hen geslapen en sex gehad. Dit heeft mij veel verdriet gedaan. Omdat ik er eigenlijk op gehoopt had dat hij genoeg aan mij zou hebben. Deze man is heel eerlijk over alles wat hij doet. Ook heb ik gezien hoe hij in de put is geraakt door de ' verandering' die hij voor mij deed. Daarnaast heb ik een super goede relatie met hem. HIj behandelt me heel goed. Praten veel, hebben elke dag contact, en zien elkaar meerdere keren per week en dan is hij er ook echt voor mij op alle fronten.Accepteert mijn kinderen op een leuke manier. De sex is ook nog eens geweldig. Ik kan hem niet los laten. Maar het knaagt aan me dat hij dus ook andere vrouwen nodig heeft. Hij geeft aan dat hij liever eerlijk is dan dat hij er over liegt maar dat het hem niet lukt om aan 1 vrouw genoeg te hebben. Ik heb wel respect voor zijn eerlijkheid. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die vreemd gaan. Maar ik wil hem voor mijzelf hebben. Is dit de nieuwe manier van relaties hebben? Moet ik hier uiteindelijk genoegen mee nemen? Is dit herkenbaar? Ik ben altijd van de 1 op 1 relaties geweest. Dit is nieuw voor me. En ik weet niet wat ik moet doen. Hij is in alle opzichten heel goed en lief voor me. Eerlijk , zorgt voor me, staat altijd voor me klaar enzz. Eigelijk ideaal, maar die andere vrouwen....
27-12-2012 om 23:02
Jammer
Jammer dat het zo moet eindigen; zo'n leuke tijd die als een nachtkaars uit gaat. Sterkte en ik wens van harte dat jij in 2013 een leuke vent treft die net zo ver en diep voor jou wil gaan als jij voor hem. Volgens mij ben je een leuk mens, dus ik heb goed hoop dat mijn wens uitkomt
01-01-2013 om 13:50
Dank juliie wel en de beste wensen ook!
ben nog steeds sterk. Nog contact met hem, maar geen sex.
Gevoelsmatig lukt t me ook niet. Dat is een mooie stap voor me. Beste wensen voor jullie !