Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-07-2022 om 13:57
Hey allemaal,
Ik ben zoals velen met mij, soms best alleen of eenzaam. Zeker als de kinderen er niet zijn.
Heb wel wat vrienden, maar die geven vaker niet thuis dan wel.
Nu ben ik eens wat aan het rond zoeken geweest of er apps zijn zoals bijvoorbeeld Happn, waar je mensen uit je omgeving kunt leren kennen. Dit zonder dat er direct de intentie is voor een relatie of date.
Happn is vooral leuk omdat je kunt zien wie je in je omgeving bent tegen gekomen. Alleen om te zien wie jou is tegen gekomen moet je betalen.
Op zich niet zo'n punt, maar dit kan alleen met een creditcard.
Heb voor nu een app gevonden "chat met vreemden" werkt op zich prima, lekker anoniem. Je hoeft geen fotos te uploaded en als je wilt zou je kunnen video bellen. Is ook gratis app, tenzij je specifieke opties wilt dan zou je iets moeten betalen.
Leuke is dat je willekeurig iemand krijgt toegewezen voor een chat. Nadeel is dat er veel vieze mannetjes tussen zitten.
Wie weet nog een andere leuke app waar je gewoon vrij blijvend contacten kunt leggen?
12-07-2022 om 10:26
Het voordeel van een betaalde app is dat er mensen op zitten die serieus op zoek zijn naar contacten, ik verwacht dat je daar wat minder vieze mannetjes treft.
12-07-2022 om 10:43
Tijgeroog schreef op 12-07-2022 om 10:26:
Het voordeel van een betaalde app is dat er mensen op zitten die serieus op zoek zijn naar contacten, ik verwacht dat je daar wat minder vieze mannetjes treft.
Nou dat valt vies tegen hoor.
Nadeel is trouwens wel dat je voor bijvoorbeeld Happn wat mij best leuk lijkt, niet met ideal kunt betalen. Je moet perse met creditcard betalen en dat waa met een andere app ook al zo.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.