Over het forum Over het forum

Over het forum

Storende reclameblokken van artirise

Vandaag veel last van storende reclameblok dwars door je reactie heen zodat je moeilijk kan lezen waar je in je tekst bent.
Maar ook last van interruptie / afbreken tekst tijdens reageren zodat tekst opnieuw getypt dient te worden. Ligt dat ook aan artirise?
Hebben  meer mensen  hier last van?


Ja, die reclame is heel irritant. Je krijgt ze ook bijna niet weggeklikt omdat het kruisje klein en wit is een wit blok. Ik vind het zo vervelend dat ik merk dat ouders online heel snel sluit. 

Ik had voorheen nooit last van reclame blokken in beeld. Het onderste blok gaat ook over je tekst heen zodat je zelf eerst omhoog moet scrollen voordat je verder kan typen. 

inderdaad heel irritant, sinds gister, vanmorgen? Ik had er voorheen zelden last van. Zorgt wel dat ik minder hier ben, dus dat is voor t loskomen van social media alleen maar goed.. 

Ik heb ze gemeld aan forumbeheer, met screenshots en al, geen enkele reactie of zichtbaar verbetering gekregen/gezien en het wordt steeds erger. 
 

ja hier ook erg storend!

Dit is een gratis site voor de lezers en de mensen die hem hebben hebben kosten waarvoor ze toch ergens geld vandaan moeten halen.

Flanagan

Flanagan

03-07-2024 om 21:59 Topicstarter

Annaniem2023 schreef op 03-07-2024 om 21:55:

Dit is een gratis site voor de lezers en de mensen die hem hebben hebben kosten waarvoor ze toch ergens geld vandaan moeten halen.

Normaal stoor ik mij niet aan reclame, maar deze maakte het gewoon lastig om te typen wat ik wilde posten. Het ging dwars over de regels heen waar je reeds mee bezig was.

Annaniem2023 schreef op 03-07-2024 om 21:55:

Dit is een gratis site voor de lezers en de mensen die hem hebben hebben kosten waarvoor ze toch ergens geld vandaan moeten halen.

Ik kom hier 18 jaar, dat weet ik. Als mensen niet kunnen zien wat ze typen is het onbruikbaar en komt er ook niets binnen. Ik heb niets tegen reclame maar niet midden over je tik-/leesvak.

Inderdaad, laatst was er ook zo'n reclame met iets met geluid en dat ging dan de hele tijd afspelen over mijn podcast heen als ik die aan had (als ik op de telefoon op het forum zit), heel irritant. Nu heb ik dat ik aan het typen ben en dan opeens typt het even niet meer tot ik weer in het tekstvak klik.

Annaniem2023 schreef op 03-07-2024 om 21:55:

Dit is een gratis site voor de lezers en de mensen die hem hebben hebben kosten waarvoor ze toch ergens geld vandaan moeten halen.

Als een reclame zo storend is, heeft het niet het gewenste effect. Mensen blijven op een gegeven moment weg van de site of gaan juistj datgene waarvoor reclame gemaakt wordt met iets vervelend associëren. De feedback is niet gericht op dat er reclame gemaakt wordt, maar dat deze reclame de gebruikerservaring verstoord.

We zijn sinds deze week overgestapt naar een andere partij voor de advertenties, daarom zijn er enkele posities gewijzigd. We zien dat het hier en daar nog niet goed staat en gaat en we zijn druk bezig met dit zo snel mogelijk oplossen. Jullie reacties worden gewaardeerd. Het werkt het best als je screenshots kunt mailen naar [email protected] zodat ik dit met hen kan oppakken. 

Flanagan

Flanagan

04-07-2024 om 16:24 Topicstarter

YolandaOudersnl schreef op 04-07-2024 om 09:56:

We zijn sinds deze week overgestapt naar een andere partij voor de advertenties, daarom zijn er enkele posities gewijzigd. We zien dat het hier en daar nog niet goed staat en gaat en we zijn druk bezig met dit zo snel mogelijk oplossen. Jullie reacties worden gewaardeerd. Het werkt het best als je screenshots kunt mailen naar [email protected] zodat ik dit met hen kan oppakken.

Maar Yolanda, het is toch ook vreemd dat je midden in je tekst te maken krijgt met een leeg tekstblokken terwijl je zelf niets gedeeltes hebt. Dan voelt het net of iemand buiten je om in je account aan het inbreken is. 
ik kan daar natuurlijk geen screenshot van sturen.

Ja ik begin het ook wel op te geven hier. Het is zo veel iedere keer, en als ik het nu benedenin wegklik blijft het een balk, die dan eventjes min of meer leeg is maar enkele seconden later weer opvult. 

Het is zo ongelooflijk onrustig ook telkens. Het knippert en wijzigt. Je raakt telkens onprettig afgeleid.
En het kan een nieuwe aanbieder zijn, maar dit gedoe speelt al heel lang.

Ik heb ook echt een HEKEL gekregen aan alle bedrijven die ik in de reclames zie. 
Was er maar een betaalde versie zonder reclame van OO en Viafora

Flanagan

Flanagan

04-07-2024 om 20:37 Topicstarter

Flanagan schreef op 04-07-2024 om 16:24:

[..]

Maar Yolanda, het is toch ook vreemd dat je midden in je tekst te maken krijgt met een leeg tekstblokken terwijl je zelf niets gedeeltes hebt. Dan voelt het net of iemand buiten je om in je account aan het inbreken is.
ik kan daar natuurlijk geen screenshot van sturen.

Gedeeltes = gedeleted 

Flanagan schreef op 04-07-2024 om 16:24:

[..]

Maar Yolanda, het is toch ook vreemd dat je midden in je tekst te maken krijgt met een leeg tekstblokken terwijl je zelf niets gedeeltes hebt. Dan voelt het net of iemand buiten je om in je account aan het inbreken is.
ik kan daar natuurlijk geen screenshot van sturen.

Bedoel je terwijl je een bericht aan het typen bent en deze nog niet hebt verstuurd? Sinds wanneer merk je dit?

Egel. schreef op 04-07-2024 om 16:55:

Ja ik begin het ook wel op te geven hier. Het is zo veel iedere keer, en als ik het nu benedenin wegklik blijft het een balk, die dan eventjes min of meer leeg is maar enkele seconden later weer opvult.

Het is zo ongelooflijk onrustig ook telkens. Het knippert en wijzigt. Je raakt telkens onprettig afgeleid.
En het kan een nieuwe aanbieder zijn, maar dit gedoe speelt al heel lang.

Ik heb ook echt een HEKEL gekregen aan alle bedrijven die ik in de reclames zie.
Was er maar een betaalde versie zonder reclame van OO en Viafora

We hebben dit wel eens overwogen en ik vind het nog steeds geen slecht idee. Wat zou jij een geschikt bedrag vinden voor een betaalde versie?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.