Over het forum Over het forum

Over het forum

Storende reclameblokken van artirise

Vandaag veel last van storende reclameblok dwars door je reactie heen zodat je moeilijk kan lezen waar je in je tekst bent.
Maar ook last van interruptie / afbreken tekst tijdens reageren zodat tekst opnieuw getypt dient te worden. Ligt dat ook aan artirise?
Hebben  meer mensen  hier last van?


YolandaOudersnl schreef op 11-07-2024 om 10:46:

Het aantal advertenties per pagina is verlaagd en er is geen overlap meer van advertenties. De posities zijn wel anders dan voorheen, zo kan er aan de zijkanten van het scherm een advertentie verschijnen, deze kan weggeklikt worden met het x teken in de hoek en verschijnt dan niet opnieuw op die pagina. Mocht dit wel zo zijn, dan gaat het niet goed en ontvang ik daar graag bericht over. Ik ben in nauw contact met de advertentiepartij en ze denken actief mee in jullie gebruikerservaring.

Het is inderdaad nodig als platform om advertenties te blijven tonen en mee te gaan met de ontwikkelingen, om het platform en het forum te behouden. Het is elke keer zoeken naar de balans.

Hij verspringt na het wegklikken meteen over op een andere advertentie, dus het blok verdwijnt nog geen seconde als je op het kruisje klikt. Tijdens dit stukje typen heb ik 7 reclames weggeklikt

Hett is juist die advertentie die rechts in beeld springt dat zo irritant is  dat kruisje is heel klein. Soms met een witte advertentie nauwelijks te zien en als he ergens op klikt komt weer die advertentie in beeld. Ik merk dat ik het inmiddels wel zat ben. Ik kijk of die advertenties al weg zijn en zi niet klik ik hooguit op 1 draadje en daarna ben ik wel weer klaar mee. Dan ga ik wel naar een ander forum zonder irritante advertenties die eerst weggeklikt moeten worden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.