Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Cersei

Cersei

10-11-2012 om 23:37

Wisselende ervaringen

Voor mijzelf was school fantastisch. Antwoord op mijn vragen, uitzicht op een ander bestaan. Serieus genomen worden. Ik ben nog steeds de directeur van mijn toenmalige basisschool enorm dankbaar, die ervoor gezorgd heeft dat ik naar het gymnasium ging en niet naar de huishoudschool.
Voor mijn zoon is school vanaf groep 1 verschrikkelijk geweest. Nee, gepest werd hij niet, in ieder geval niet door medeleerlingen. Leerkrachten vonden hem wel lastig en lieten dat in toenemende mate blijken. Hij was er tijdens de laatste jaren van zijn schoolcarriere veel vaker niet dan wel.Uiteindelijk heeft hij toch een startkwalificatie behaald en toen kon zijn leven pas echt beginnen.
Achteraf gezien heb ik best spijt dat ik geen thuisonderwijs geregeld heb voor hem, als wiccan oid, was denk ik best gelukt.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Speciaal

Zeer dankbaar en opgelucht was ik dat mijn kinderen naar het speciaal onderwijs konden. Mijn dochter had graag thuisonderwijs gehad maar omdat ik werk zit dat helaas niet in de pen. Hoewel ik het beslist als een oplossing zag voor mijn dochter.

Ook ik

ben erg blij dat dochter dit schooljaar naar speciaal onderwijs heeft kunnen doorstromen. houd de politiek hierover dan ook met angst in de gaten. Terug het reguliere onderwijs is zie ik niet zitten.

Zoon is dit schooljaar naar een andere reguliere basisschool gegaan. Dat heeft hem erg veel opgeleverd, van een leerling die onder de maat presteerde is hij nu een leerling die aan de bovenkant van de middenmoot presteerd. Ben de directeur van zijn nieuwe school dan ook erg dankbaar dat hij onze zoon deze kans heeft willen en durven geven!

Pham

Van de forumbeheerder

Van de forumbeheerder

11-11-2012 om 10:35

Verkeerd draadje!

Beste forummers,

Zouden jullie deze postings even in het goede draadje willen zetten, anders raakt iedereen de draad kwijt.

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.