Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
lot

lot

09-12-2012 om 10:54

Waarheid

Ja er zijn allemaal verschillende waarheden in het onderwijs. Iets waar ik me niet allemaal volledig in kan en wil gaan verdiepen. Ik heb mijn mening gegeven en tja of dat een waarheid is....... Zullen vast mensen zijn die er anders over denken aan de hand van diverse onderzoeken. Mijn mening is gebaseerd op dingen die ik in de praktijk meemaak.
Voor mij is het belangrijk om zoveel mogelijk op 1 lijn te liggen met ouders. Dus in het geval van Mari zou ik als leerkracht naar haar luisteren en proberen samen tot op een oplossing te komen. Zou zeker niet in dec. al een def. keuze maken. Maar dat verschilt wellicht per leerkracht.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lot

lot

09-12-2012 om 11:03

Forumbeheer, kan je dit verplaatsen naar kleuterverlenging?

Forumbeheer

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Zou je?

Lot, zou je je reactie even in het draadje willen plaatsen? Anders verdwijnt ie misschien.
Groet,
Miriam Lavell

Tegelijk

Lol!
Ik heb altijd begrepen dat fb dat niet doet. Als je 'm zelf opnieuw plaatst, dan kan dit draadje weg.
Groet,
Miriam Lavell

Van de forumbeheerder

Van de forumbeheerder

09-12-2012 om 11:58

Dat kunnen wij niet

Wij kunnen jouw reactie alleen op onze eigen naam in dat draadje plaatsen. Het is dus altijd de bedoeling dat je zelf de reactie weer op de goede plaats zet en dan halen we de verkeerde weg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.