Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
micha

micha

17-02-2013 om 18:43

Uitslag cito

wat doen jullie als je kind de uitslag van de cito heeft? 'gefeliciteerd' en dan door met het gewone dagelijkse leven, of geef je er wat meer aandacht aan? en zo ja, wat doe je dan?
mijn kind krijgt maandag over 2 weken de uitslag, ik weet niet wat gebruikelijk is.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Niks

Ik zie geen reden om er iets mee te doen, einde groep 8/basisschool vind ik wel een mooi moment voor iets feestelijks. Maar goed, dat moet natuurlijk iedereen voor zichzelf weten.
Het definitieve advies hebben wij al en dochter is al ingeschreven op de middelbare. Dus echt bijzonder is de cito uitslag voor ons niet.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

17-02-2013 om 19:38

Ook niks

Alleen: goed gedaan! Dat is toch ook al heel wat waard.

Verschillend

Bij de oudste: Fijn, goed gedaan, je kan naar de school waar je graag heen wil (scoorde volgens verwachting). Bij de tweede: Praise the Lord hallelujah! We eten vandaag taart want door ons harde werken is je cito-eindtoetsscore twee niveaus hoger dan je entreetoets en komt het nu overeen met het advies.

skik

Molleke

Molleke

18-02-2013 om 12:33

Ik ga

er wel even bij stil staan. Dochter feliciteren met haar uitslag. Misschien gaan we gourmetten en zeker een lekker taartje eten of iets anders wat ze lekker vindt.

Zus

Zus

18-02-2013 om 17:48

Ligt eraan wat de score is

Als ze het nummer heeft dat ze nodig heeft voor de school van haar keuze, gaan we een ijsje halen. Zoniet, halen we een bak ijs.

May

May

18-02-2013 om 20:16

Heel klein feestje

Dochter had vorig jaar een cito-uitslag die boven verwachting goed was, ik heb toen een bos bloemen gehaald en een fles kinderchampagne. Vond ze erg leuk..

ishtar

ishtar

19-02-2013 om 19:47

Zoon heeft hard gewerkt

en nog veel opgehaald. Dus als de uitslag dat mooi laat zien is dat wel reden tot wat speciaals. Die kinderchampagne vind ik een leuk idee

micha

micha

19-02-2013 om 20:25

Oke

Oke, duidelijk. Iets kleins, simpels zoals wat lekker eten (taartje of gourmet) is wel leuk om te doen.

Dank!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.