Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
koentje

koentje

28-11-2012 om 16:34

Toets sexuele voorlichting

Hahahahah mijn zoon let ook eens goed op school:
hij heeft een 9 gehaald voor zijn toets sexuele voorlichting!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Silas

Silas

28-11-2012 om 17:25

Waaauww

Dat is zeer knap
Zie je wel dat als het onderwerp interessant is ze prima kunnen leren met uitstekende resultaten.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic

Vic

28-11-2012 om 19:05

Grappig

Zo had ik het er vandaag met een collega over dat pubers ineens wel kunnen plannen als het iets is wat belangrijk voor ze is.

Evanlyn

Evanlyn

28-11-2012 om 23:37

Sexuele nalichting

Zo noemde dochter het. Er was voor die tijd al van alles voorbij gekomen op het schoolplein, plus een hoop aanverwante zaken die ze niet kregen bij de sexuele voorlichting. Ze vind het allemaal even slaapverwekkend (basisschool he).

Flauw gevallen

Jongste is van d'r stokkie gegaan in groep 7 bij de sexuele voorlichting Dat gaf de nodige consternatie..... Het idee van die baby die dan door dat smalle stuk eruit moet en een serieuze vraag over bloedverlies en mogelijke ontlasting was teveel voor haar.
Thuis huilde ze uit dat ze nooit, nooit sexen wilde en al helemaal geen baby! En toen moest ik mijn gezicht nog in plooi houden ook!
Groeten albana

Conference

Conference

29-11-2012 om 12:42

Smeriger dan spruitjes

Wauw een negen. Die van mij kregen geen toets daarover en dat was maar goed ook, denk ik.
Toen broertje enthousiast onder het eten vertelde dat hij de volgende dag sexuele voorlichting zou krijgen op school, zei zijn broer: nou, wees er maar blij mee, die plaatjes en dat verhaaltje erbij, getver ik vond het smeriger dan... dan... spruitjes. De volgende dag was zijn broertje het roerend met hem eens, liever spruitjes dan dat.

P

P

29-11-2012 om 16:17

Van de site van meester bart:

Meester, ik doe kader omdat alle boeken saai zijn. Gingen alle boeken over vrouwen, dan deed ik nu VWO.

—D, 15 jaar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.