Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
P

P

10-04-2013 om 16:14

Spoed: verkeersexamen theoretisch bij dyslexie?

Weet iemand hoe het verkeersexamen (theoretisch natuurlijk) bij kinderen met dyslexie wordt afgenomen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

10-04-2013 om 19:02

Aankaarten bij de leerkracht

Vragen dus. De leerkracht gaat dit niet zelf verzinnen. Als je Kurzweil hebt kan je het digitaal laten voorlezen. Ik bied ook altijd aan om de klas te begeleiden bij het buiten spelen zodat de leerkracht binnen de toetsen kan afnemen. Niet dat ze daar gebruik van maken.
Rosa van der Zanden

Marjolein

Marjolein

10-04-2013 om 22:00

Voorlezen?

Op onze basisschool werd het één jaar voor iedereen voorgelezen en één jaar niet voorgelezen. Misschien even vragen of dat kan?

**Chrissie**

**Chrissie**

10-04-2013 om 23:45

Voorgelezen

Voor onze dochter werd het theoretische gedeelte voorgelezen. Maar dit was op initiatief van de leerkrachten zelf. Het zijn trouwens maar kleine stukjes tekst.

Examen is voorgelezen

Hier werd het voorgelezen. Nergens om hoeven te vragen.
Kind kwam het uit zich zelf melden dat het op die manier geregeld was.

P

P

11-04-2013 om 16:59

Pff

Kind kreeg het voorgelezen, ik ben er niet meer achteraan gegaan omdat alle proeftoetsen goed gingen zonder voorlezen en ik kon school niet meer bereiken om het te vragen.

Kind is geslaagd!
Nu op naar het praktijkexamen. Jongste wil het zo heel erg graag halen omdat oudste niet geslaagd is door extreme zenuwen en jongste heeft dan behalve een typediploma ook een verkeersdiploma meer dan oudste

Egel

Egel

11-04-2013 om 17:21

O kregen jullie meteen d'r uitslag? Dochter deed vandaag ook theorie maar weet het pas ergens volgende week. Hmmm

Annet

Annet

11-04-2013 om 23:42

Hier nog erger

School had de aanmelding niet goed geregeld dus ze konden niet meedoen aan het examen! Leerkracht zegt dat ze volgende week alsnog mee lunnen doen. We zien wel wat daar ban komt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.