Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
jeltje

jeltje

16-03-2013 om 21:51

Spelling oefenen groep 4

Mijn zoon moet thuis spelling oefenen. Dat gaat in zijn geval ongetwijfeld het best via een leuk computerprogramma. Liefst iets waar 'levels' te halen zijn. Heeft iemand een tip? Een betaalde app of zo mag ook.

Dank!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

16-03-2013 om 22:35

Ambrasoft

Hoi
Kijk eens bij Ambrasoft
www.ambrasoft.nl

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

16-03-2013 om 23:28

Taalzee

Misschien kan je via school een account krijgen. Kost zo'n ?30,- per jaar.

Rosa van der Zanden

P

P

17-03-2013 om 09:26

Tja

Als school vindt dat je thuis moet oefenen moet school zorgen dat je thuis kunt oefenen. Ik werk toch het liefst met materiaal van school en niet met wat je links en rechts bij elkaar kunt googelen.

Het kan het allemaal wel leuker maken voor je zoon maar wat weet jij er nu van? Wat moet hij oefenen, welke methode heeft hij, wat heeft hij wel en niet gehad?

Soms denken scholen er wel heel makkelijk over.

Als je zelf vindt dat je thuis moet oefenen kun je het inderdaad met ambrasoft doen, heb ik ook gehad.

Annet

Annet

17-03-2013 om 09:49

Woordkasteel

Kun je gratis downloaden. Sluit aan op sommige methodes die scholen gebruiken. Geen levels, wel spelletjes waarbij je moet spellen

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

17-03-2013 om 11:40

Ambrasoft en woordkasteel

Werken alleen met Windows. Veel scholen werken met Taalzee maar er zijn wel kosten aan verbonden.

Rosa van der Zanden

amk

amk

17-03-2013 om 12:03

Van school mee

dochter moet hier ook oefenen, maar ik heb gewoon de woordenlijst en het werkboek van school meegekregen.
Wij werken met Taaljournaal.

Bloon

Dochter (gr. 4) gebruikt op school wel eens www.bloon.nl en kan thuis ook inloggen.

jeltje

jeltje

17-03-2013 om 20:45

Dank

Ik ga eens neuzen.
Ik heb de spellingslijsten van school mee, maar ik hoopte op een leukere manier. Maar ik merk al dat dat weer nauw luistert met wat ze op school doen.
Dank!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Marjolein

Marjolein

18-03-2013 om 06:39

Dictees inlezen in ambrasoft

Even nadenken, het is al even geleden, maar ik kan me herinneren dat je in abrasoft taaltrainer op een eenvoudige manier ook de woordpakketten van school kunt laden via internet. Dat vond ik heel handig.
Trouwens, spellingswerk blijft werk. Het zijn dan wel leuke spelletjes, maar mijn kinderen hadden haarfijn door dat dit gewoon "werk" was

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.