Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
armband

armband

12-02-2013 om 14:46

Privégegevens leerlingen

Hallo,

Via via heb ik gehoord dat er tijdelijk privé-informatie van de kinderen uit de klas van mijn kind op de site van de school stonden. Dit is er al afgehaald, maar goed een aantal mensen hebben dus gedownload (vnl. per ongeluk).

Het gaat o.a. over de informatie die de basisschool aan de vo heeft gegeven. Nu staat daar over mijn kind iets dat compleet niet klopt en ik zeer beschadigend vind voor mijn kind.
Zal ik nou wel of niet ook nog naar de basisschool gaan omdat zij deze (foutieve) informatie hebben doorgegeven? Ik vind nl dat zij met hun "warme" overdracht zich blijkbaar niet realiseren dat informatie een eigen leven gaat leiden zonder dat het is gecontroleerd of het juist is. En in dit geval dus bij alle docenten van die klas en nu dus ook bij andere leerlingen/ouders).

Eigenlijk ben ik woest maar ik weet niet wat ik hier mee moet.

groet,
armband

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hanne.

Hanne.

12-02-2013 om 22:02

Bij huidige school beginnen

Ik zou bij de huidige school beginnen. Aangeven dat je hebt gehoord dat er prive informatie openbaar is geweest en dat er foutieve informatie over je kind online heeft gestaan, en dat je daarom zelf nu het dossier even in wilt zien.

Daarna bij de school aangeven welke informatie jij niet correct vindt en wilt dat zij dat wijzigen. Terug gaan naar de basisschool zou ik af laten hangen van hoe het er staat. Is het een gespreksverslag (interpretatie van de nieuwe school) of een schriftelijk verslag van de basisschool. Gaat het overigens over iets waar je toendertijd ook al met de basisschool over van mening verschilde?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.