Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-09-2015 om 09:15
Mijn zoon zit in een combiklas 7/8. Groep 8 van deze school gaat altijd op kamp. De lagere klassen niet. Nu hebben we gehoord (en ook op papier gezien) dat dit jaar alle kinderen van de klas, dus ook de groep 7 leerlingen, naar kamp gaan. Ik vind dit eigenlijk niet zo leuk want volgens mijn zoon gaan ze volgend jaar dan niet op kamp. De algemene infoavond komt nog maar ben ik nu een muts dat ik dit niet leuk vind. Kamp hoort bij het afsluiten van de basisschool. Ze gaan in juni, voor de achtste groepers is er daarna echt niets meer te doen terwijl groep 7 natuurlijk gewoon doorgaat. Niets afsluiting. Ik baal er ook een beetje van dat er helemaal geen overleg is geweest met de ouders. Er is geen andere 7/8 groep en in groep 8 zitten maar iets van 12 kinderen. In groep 7 15 kinderen.
Wat vinden jullie?
03-11-2023 om 20:23
Gingergirl schreef op 03-11-2023 om 20:07:
[..]
Topic is 8 jaar oud...
Pffff, meestal probeer ik erop te letten of het geen oud topic is, nu dus vergeten.
04-11-2023 om 16:47
Waarom worden zulke oude topics niet automatisch gesloten na een paar jaar?
04-11-2023 om 18:20
Bij topics waarop meer dan 4 weken niet gereageerd is moet je je best doen om te reageren. Er is geen reageerveld er wordt gevraagd of je echt nog wil reageren. De eerste die zo'n oud topic omhoog wil halen weet dat dus. De volgende reageerders zien dat niet en gaan vrolijk verder met reageren.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.