Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Lobelia B.

Lobelia B.

21-01-2013 om 11:42

Juf 50 jaar

Een juf van school fluisterde mij in het oor dat de juf van mijn zoon bijna 50 wordt. M.A.W.: aan mij de taak iets te organiseren. Ik wil een paar ouders bij elkaar roepen. Heeft er iemand alvast suggesties?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Leuk

is er geen klassenmoeder, of misschien ben jij dat zelf

ik vind een zelf gemaakt boek altijd wel leuk, elk kind krijgt dan een a4'tje mee naar huis met een gezichtvorm erop getekend die ze dan thuis zelf af moeten maken. En onderaan een zin die ze moeten afmaken: ik wens de juf....

bibi63

bibi63

21-01-2013 om 12:43

Hoe oud/welke groep?

Onze juf werd ook 50 toen onze dochter in groep 6 zat. Zij hebben toen allemaal op een A4'tje een (lievelings)recept geschreven. En daar een boekje van gemaakt. Was ook leuk.
Gr. Bibi

Lobelia B.

Lobelia B.

21-01-2013 om 13:09

Hellup

Bedankt, dat zijn beide leuke ideeën! Het gaat om groep 3. Klassenmoeders hebben wij niet, ik was toevallig op school vanwege groepslezen. En ik ben geen geweldige organisator, vandaar dat een 'help'-gevoel mij overvalt en vandaar dat ik alle hulp kan gebruiken
Toch wel erg leuk! ('t is ook een leuke juf)

Nicky

Nicky

21-01-2013 om 13:24

Leuk, makkelijk

Leuk en makkelijk (voor jou en ouders):
je vraagt ouders om een donatie van 1 euro, koopt een vaas en elk kind zorgt voor 1 bloem: geknutseld, gekocht, geplukt. Klaar! Je krijgt een grote, vrolijke bos.

Of je kopieert een vlaggetje (met rand) op gekleurd papiert. Elk kind krijgt een gekleurd papier, knipt het vlaggetje uit en versiert het vlaggetje. Je niet alle vlaggetjes aan een groot touw en zo heb je een prachtige slinger.

Lobelia B.

Lobelia B.

22-01-2013 om 06:32

Ja, ook leuk!

Bedankt voor de reacties allemaal, ik ga ermee aan de slag!

judiths mama

judiths mama

22-01-2013 om 13:19

Omgekeerd vriendenboekje

Hebben we hier een keer voor de kleuterjuf gemaakt, maar kan misschien ook nog wel in groep 3. Een boekje met hoe de kinderen de juf zien, welke hobby's ze heeft, welke kleur haar... Erg hilarisch soms. Als je googelt is er wel het een en ander te vinden.

Lobelia B.

Lobelia B.

03-02-2013 om 06:00

Bedankt...

voor alle reacties! Ik heb uiteindelijk gekozen voor het 'gezichtenboek' van Manda. De kinderen hebben het gekleurd in de klas, dus achteraf had ik er heel weinig werk aan. De juf was er blij mee!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.