Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Huiswerkbegeleiding

Hallo allemaal, ik ben 13 en wil graag iemand helpen met wiskunde. Mijn laatste cijfer was dan ook een 10 voor wiskunde. Ik zit in de 1e op het vwo en als het kan zou ik graag iemand uit de 1e willen helpen met wiskunde. Het liefst zou ik €7,50 per uur verdienen.

maar is het niet raar als een 13 jarige huiswerkbegeleiding geeft?

Helemaal niet raar. Sommige scholen regelen het zelf dat leerlingen die slim zijn in een vak andere leerlingen helpen, maar dan gratis.

Mijn zoon heeft op die leeftijd op verzoek van de school muziekles gegeven. Daarnaast privéles aan een medewerker van de school en een leerling waar hij geld voor kreeg.

Maar misschien vraag je net wat teveel omdat je pas begint en men het nog even moet aanzien hoe goed je bent in wiskunde maar ook in uitleggen en bespreken met een andere leerling. Je kunt ook eerst dit jaar of een tot de Kerst 5,- euro vragen. Dan heb je meer kans op leerlingen die dat willen en waarvan de ouders er vertrouwen in hebben en het betaalbaar vinden voor een beginnende huiswerkbegeleider van jou leeftijd.

Als je je bewezen hebt vraag je meer.

Sera_go

Sera_go

19-06-2021 om 09:08 Topicstarter

Heel erg bedankt, €5 is ook een prima bedrag.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.