Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
leona

leona

16-11-2012 om 14:24

Flinke onvoldoende voor muziekles op vo 2e klas

Graag wat meningen cq. ervaringen.

Ik zie net dat mijn zoon een flinke onvoldoende heeft voor muziek. Hij heeft van huis geen muziekles, gewoonweg omdat we het geld niet hebben. Van hem had ik al gehoord, dat deze docent de kinderen onverwacht getoetst had op muzieknoten. Hij speelde een noot, en de kinderen moesten opschrijven welke noot het was, die noot hield hij 2 seconden aan en ging verder....
Ik vind het echt ongelooflijk dat een docent daarop toetst. Ik heb zelfs gehoord dat studenten die naar het conservatorium willen, hierop getoets worden en vaak dit niet weten, dus een kind in de 2e klas VO hierop te toetsen????
Ik begrijp hier niets van.
Is dit iets wat gebruikelijk is?
Wat vinden jullie hiervan?
Graag jullie mening, want ik ben zooooo boos op die docent, heb al een mailtje klaarliggen. Zoon is heel ijverig en wil echt voor alles een mooi cijfer hebben, dus het ligt niet aan het feit dat hij voor muziek niets doet.

Leona

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ijsvogeltje

ijsvogeltje

16-11-2012 om 14:38

Waarom ben je zo boos?

"Zoon is heel ijverig en wil echt voor alles een mooi cijfer hebben, dus het ligt niet aan het feit dat hij voor muziek niets doet."