Herfstvakantie tip: prachtige vakantieplek midden in de natuur mét luxe accommodaties!
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Tango

Tango

19-07-2013 om 13:56

Eindelijk, vakantie!

De laatste week was het wel een beetje afzien: warm, kinderen laat naar bed en moe. Eindeloos afscheidskadootjes en verjaardagskadootjes kopen omdat veel kinderen nog even op de valreep een partijtje vierden en er 2 juffen afscheid namen en dochter naar de middelbare school gaat. Maar vandaag dus de laatste schooldag gehad, het laatste afscheidskadootje gegeven en nu lekker vakantie!
Nu maar hopen dat het de hele vakantie dit fantastische weer blijft, dan zijn wij blij.

pooh bear

pooh bear

19-07-2013 om 14:25

Ja vakantie

Hier is de vakantie ook begonnen. Dochter was eigenlijk vanaf woensdag al vrij maar ze is elke dag nog naar school gegaan. Want als je niet hoef is school ineens een stuk leuker.

Maar na vandaag is de basisschool echt helemaal afgesloten. Wel een heel raar idee hoor geen basisschool meer. Ook voor mij was altijd veel op school als overblijfmoeder leesmoeder enz.

Wij hebben deze vakantie lekker vol gepland met heel veel leuke dingen. Dus we hebben er veel zin in.
En dan begint er een nieuwe fase de middelbare school.

Knurf

Knurf

19-07-2013 om 17:34

Hier ook

sinds 12 uur vanmiddag is het hier ook vakantie. We zijn vanmiddag meteen naar een waterspeeltuin/recreatieplas gegaan, dochter ging lekker zwemmen en ik lag in het zonnetje. Heerlijk, zes weken lang dit weer graag

Marjolein

Marjolein

23-07-2013 om 16:18

Haha.... het zit er al weer op...

Wij zijn alweer terug...
Nog 5 weken schoolvakantie, maar morgen mag ik alweer aan de bak

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.