Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
P

P

15-05-2013 om 20:42

De schoolfotograaf

Kan iemand mij uitleggen waarom ik vorig jaar minder dan een tientje (weet niet meer precies hoeveel, volgens mij 8,5) betaalde voor een enkele foto, een klassefoto en een rijtje pasfoto's en nu 14,25 voor hetzelfde pakket terwijl ik nu op internet moet kiezen wat ik wil en ze het pas daarna gaan afdrukken? Verder hoeven ze geen geld meer te tellen in losse zakjes en frauduleuze ouders te achterhalen die te weinig geld in het zakje hebben gedaan maar moeten ze het opeens wel versturen (tenminste dan weet ik niet eens zeker maar er kwamen 3,25 aan extra kosten bij)?

Te gek voor woorden.... het is dat we een verzameling schoolfoto's hebben boven de trap en ik niet opeens groep 7 en 8 wil missen van jongste en er ook geen optie was om alleen de klassefoto te nemen maar anders..... grrrmbll

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

15-05-2013 om 21:13

Andere schoolfotograaf?

of is de oude op een ander systeem over gegaan?

17.50 dus

Jeetje, wat een geld. Gewoon massaal niet bestellen, even een mailtje dat je het te veel geld vindt vergeleken bij vorig jaar. Als veel ouders dat doen komen ze misschien met een andere prijs. Ik vind 17.50 ook erg veel.

Tango

Tango

15-05-2013 om 22:54

Goedkoop

Ik vind wat je eerder betaalde erg goedkoop, P. Hier is het altijd wel duurder en betaal je 10 euro voor de hele serie. Meestal heb ik dan ook nog 3 series (beide kinderen apart en ook nog samen, maar die laatste is dan wel goedkoper). 14.25 vind ik dan wel weer erg veel en raar ook dat je niet alleen de klassefoto kan nemen. Kan hier normaal altijd wel.
Ik hoop maar niet dat ze hier ook op dit systeem zijn overgestapt, toevallig is de fotograaf net vandaag geweest en de laatste foto van dochter op de basisschool wil ik ook niet missen.

sinas

sinas

15-05-2013 om 23:15

Goedkoop ja

maar wij betalen dat ook hoor.

P

P

16-05-2013 om 07:26

Sinas

Kweenie, het papiertje wat ik kreeg was precies hetzelfde (een heel formulier met foto van mijn kind in een hoekje en een kalendertje er naast, dat was vorig jaar ook).

Wil, die 3,25 zat er al in

Het gaat mij er om dat ze vroeger dus standaard ALLES afdrukten en nu hoeven ze dat niet meer te doen. Ik snap dus niet dat het opeens zoveel duurder is terwijl ze geen foto voor niets hoeven af te drukken?

Ik geef toe dat ik het ook goedkoop vond maar ik snap die verwerkingskosten niet. Als ze het nu gaan versturen vind ik dat onzin. Het kan ook naar school worden gebracht en van daar uit gedistribueerd!

Cindy

Cindy

16-05-2013 om 16:58

Hier ook zo duur

een 10 x 15 voor vier euro en een combinatievel voor 11,50 euro. Foto is op zich leuker dan vorig jaar, maar voor deze prijs maak ik net zo lief zelf een foto. Klassenfoto's hebben niet eens zin, omdat beide kinderen er niet op staan. Dochter is op maandag niet op school en die klassenfoto was op maandag. Zoon is er niet op dinsdag en, jullie raden het al, zijn klassenfoto was op dinsdag... We slaan dit jaar maar over!

P

P

17-05-2013 om 15:18

Ze zijn wel snel

De verzendkosten waren 94 cent dus nu vraag ik me wel af waar die 3,25 nu in vredesnaam vandaan komt....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.