Tango
08-07-2013 om 12:15
Aanschaffen van schoolspullen
Dochter gaat volgend jaar naar het voortgezet onderwijs. Nu heb ik nog geen lijstje van wat ze precies nodig heeft. Dit hangt wel bij de plaatselijke boekhandel waar a.s. vrijdag ook een kortingsactie geldt. Maar wat ga ik hier nu kopen en wat koop ik bijv. bij de Action? Ik dacht zelf aan een agenda en rekenmachine bij de boekhandel. Agenda omdat ik dochter wel een leuke gun en rekenmachine omdat deze aan bepaalde voorwaarden moet voldoen (ik weet nog goed dat ik er vroeger een had die dat niet deed en dat was echt onhandig). Maar zijn er nog meer dingen die je echt niet bij de Action kan halen en dus beter bij de boekhandel kan meepakken in de aanbieding?
Leen13
10-07-2013 om 16:32
Oke
Bedankt voor de tips dames. Ik ga het met zoon even bespreken wat handiger is. In de telefoon zou ook handig zijn. Een memobord ken ik niet. Kan die mee in de schooltas?
Fiorucci
10-07-2013 om 16:50
Annej
Nee, die hangt op zijn kamer,handig bij het inpakken van zijn boeken.
Misdreavus
10-07-2013 om 18:04
Zooo, ook klaar
Het leek me zo gezellig, voor het eerst schoolspullen uitzoeken, dan nog ergens wat drinken.
Eerst naar de Action, toen de Hema en uiteindelijk de V&D en we stonden amper bij de V&D toen zoon diep moest zuchten en zei "dit hoeven we gelukkig niet ieder jaar te doen hè"
We hebben wel alles wat we moeten hebben, hij heeft gekozen voor neutraal zwart en grijs, het is zo'n feestnummer
Rekenmachine gaat via school, agenda en gymkleren krijgen ze ook op school.
Fiorucci
11-07-2013 om 08:10
Nerina
Haha, dat hangt van hem af, tot nu toe koop ik elk jaar een paar geo's op voorraad..
Picasso
11-07-2013 om 14:52
Ik dacht....
.....die schoolspullen gaan we in de vakantie wel halen, zoveel heeft ze niet eens nodig. Maar nadat dochter via whatsapp alle nieuwe spullen van vriendinnen zag wilde ze gister toch heel graag ook vast gaan. Ach, waarom niet? Grootste deel in huis nu. Gekocht bij de Hema, V&D en Kruidvat. Agenda, etui en tas moeten nog.
Tango
12-07-2013 om 21:22
De eerste slag geslagen
Vanmiddag bij de boekhandel de eerste en duurste slag geslagen. Agenda, rekenmachine en tas gekocht. Alles met korting. Ook nog 2 grote schriften erbij. Leuk was dat dochter nog een gratis grote gum kreeg en een goodybag met pennen, potloden, drinkflesje, memoblaadjes e.d. er in. Pennen hoeft ze nu in ieder geval niet meer te kopen. Voor schriften, geodriehoek, passer en kaftpapier gaan we naar Action. Een tekendoos stond niet op het lijstje, dus niet nodig. Dat scheelt volgens mij weer behoorlijk wat geld. Ik zag op de lijstjes van andere scholen (ook bij de boekhandel in te zien) dat het daar wel op stond met allerlei soorten potloden e.d. Dochter had voor haar school een redelijk korte lijst. Komen we er toch goed vanaf.
Wel gaat ze naar een Ipad-klas en moeten we nog ergens een Ipad-hoes scoren. Hebben ze die ook bij de Action?
Tango
13-07-2013 om 22:55
Oke, bedankt
Hebben ze die altijd bij de Xenos of alleen af en toe? Ik vraag dit omdat de Xenos hier ook niet om de hoek zit. Hij zit wel vlakbij de Action, dus we kunnen dan altijd even kijken daar.
Ilva
14-07-2013 om 17:27
Ipad hoes
Ik zag vanmiddag bij de action wel een laptoptas dus waarschijnlijk hebben ze ook wel ipad hoezen.
lisetje
14-07-2013 om 23:57
Ipadhoes xenos
Ik heb laatst een ipadhoes gekocht bij de xenos, niet zo'n succes het gaatje voor de camera zat aan de verkeerde kant!! Zooo dom dat verwacht je toch niet!
Lisetje
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.