Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Stenna

Stenna

22-06-2013 om 01:23

Tv stilte


neteret mut

neteret mut

30-06-2013 om 23:32

Idd mea

Vooral die laatste ging een stuk moeizamer, of het ermee te maken heeft dat je dan al deel zoveel leest of dat het echt minder goed geschreven is weet ik niet.

Ella2007

Ella2007

02-07-2013 om 15:26

Weinig tijd

Ik zou heel graag een paar series willen kijken of volgen, zoals Borgen bijvoorbeeld, maar het ontbreekt me aan de tijd. Ik vraag me dan ook altijd af hoe mensen juist aan al die tijd komen.....tussen werk, huishouden, huisdieren verzorgen, sporten van alle gezinsleden, sociale afspraakjes, familiebezoekjes en de voor mij nodige 8 uur slaap per nacht, blijft er gewoon jammer genoeg weinig tijd meer over. Geen last dus in die zin van tv zomerstop. Maar ik baal wel eens van het niet kunnen zien van bepaalde series.

Rafelkap

Rafelkap

03-07-2013 om 19:53

Dvd-tjes

Ella: Dat is nou zo handig aan dvd'tjes, die series kan je altijd nog eens inhalen. Wij nemen wel eens een hele rits mee op vakantie.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

03-07-2013 om 21:17

Ella

Dat probleem herken ik, maar bij mij is het eigenlijk ook wel dat ik mijn (schaarse) vrije tijd meestal liever anders besteed dan aan het bekijken van series. Als ik meer tijd heb, zoals tijdens zwangerschapsverlof, ga ik toch ook meer lezen dan tv kijken. Is geen waarde-oordeel, meer een constatering van voorkeur. Misschien zijn series voor jou ook wel minder belangrijk?
Voor GoT maak ik wel een uitzondering trouwens.

Stenna

Stenna

03-07-2013 om 22:42

Ook geen tijd voor series

en ook geen geduld. Maar ik wil ook helemaal geen series kijken, de hele zomer. Ik wil gewoon mijn vandaag-de-dag terug bij mijn ontbijt, even een kwartiertje voor ik vertrek. En P&W nog even voor het slapen gaan. Snap echt niet waarom dat een kwart jaar op nonactief moet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.