Off-topic discussies

Stenna
22-06-2013 om 01:23
Tv stilte
Bah, wat mis ik toch mijn vaste programma's om de dag mee in en uit te luiden! Vandaag de dag bij het ontbijt en Pauw en Witteman voor het slapen. Verveel me te pletter 's ochtends vroeg. Dat idiote zomerreces, dat in mei begint (is het dan soms al zomer?!) en tot in september duurt. Ik dacht altijd dat de verwende presentatoren zo lang vakantie wilden. Maar er was pas een discussie over op de radio, en toen bleek dat de presentatoren er ook van balen en ook helemaal geen salaris krijgen in die maanden. Het is een ordinaire bespaarmaatregel van de (publieke) omroepen.
Weg er mee!

neteret mut
30-06-2013 om 23:32
Idd mea
Vooral die laatste ging een stuk moeizamer, of het ermee te maken heeft dat je dan al deel zoveel leest of dat het echt minder goed geschreven is weet ik niet.

Ella2007
02-07-2013 om 15:26
Weinig tijd
Ik zou heel graag een paar series willen kijken of volgen, zoals Borgen bijvoorbeeld, maar het ontbreekt me aan de tijd. Ik vraag me dan ook altijd af hoe mensen juist aan al die tijd komen.....tussen werk, huishouden, huisdieren verzorgen, sporten van alle gezinsleden, sociale afspraakjes, familiebezoekjes en de voor mij nodige 8 uur slaap per nacht, blijft er gewoon jammer genoeg weinig tijd meer over. Geen last dus in die zin van tv zomerstop. Maar ik baal wel eens van het niet kunnen zien van bepaalde series.

Rafelkap
03-07-2013 om 19:53
Dvd-tjes
Ella: Dat is nou zo handig aan dvd'tjes, die series kan je altijd nog eens inhalen. Wij nemen wel eens een hele rits mee op vakantie.

Mea Proefrok
03-07-2013 om 21:17
Ella
Dat probleem herken ik, maar bij mij is het eigenlijk ook wel dat ik mijn (schaarse) vrije tijd meestal liever anders besteed dan aan het bekijken van series. Als ik meer tijd heb, zoals tijdens zwangerschapsverlof, ga ik toch ook meer lezen dan tv kijken. Is geen waarde-oordeel, meer een constatering van voorkeur. Misschien zijn series voor jou ook wel minder belangrijk?
Voor GoT maak ik wel een uitzondering trouwens.

Stenna
03-07-2013 om 22:42
Ook geen tijd voor series
en ook geen geduld. Maar ik wil ook helemaal geen series kijken, de hele zomer. Ik wil gewoon mijn vandaag-de-dag terug bij mijn ontbijt, even een kwartiertje voor ik vertrek. En P&W nog even voor het slapen gaan. Snap echt niet waarom dat een kwart jaar op nonactief moet.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.