Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

21-01-2010 om 20:22

Ja!

Dat is ook heel erg jammer, Liora!

Nu komt er niemand die ik IRL ook ken. Oef, moet ik gaan socializen, eng hoor.

Asa Torell

Asa Torell

21-01-2010 om 20:54

Biene

Ik herinner me jou anders prima van de vorige keer en zie er naar uit je te zien! Heb je overigens al een stationsontmoetingsafspraak met Ayanna, ja toch? Daar wil ik me waarschijnlijk wel bij aansluiten.

Asa Torell

Asa Torell

21-01-2010 om 20:55

Sascha, liora

Ik vind het trouwens heel jammer dat jullie niet komen!

liora

liora

21-01-2010 om 21:48

Dank asa

Ja ik vind het ook echt zo jammer! Vond het vorig jaar zo gezellig..

Nou ja, hopelijk ben ik er volgend jaar wel weer.

Asa Torell

Asa Torell

21-01-2010 om 23:03

Ja precies liora

Ik had me echt op je verhalen over je zoons verheugd (waarvan de een vorig jaar nog in je buik zat)! Hier lees ik die altijd met plezier.

Asa Torell

Asa Torell

21-01-2010 om 23:04

En trouwens

ik kan me goed voorstellen dat je enorm baalt. Zelf de meeting op touw gezet en dan opeens toch niet kunnen!

Ayanna

Ayanna

22-01-2010 om 10:25

Asa

Biene en ik hebben rond 17.15 uur afgesproken. Is dat voor jou ook haalbaar? Je kunt me evt. mailen op emmelenn bij gmail.

Biene M.

Biene M.

22-01-2010 om 11:13

Asa

Ik herinner me jou ook goed hoor En er zijn nog wat mensen die ik wel ga herkennen. Alleen waren Liora en Sascha uitgerekend die twee van het lijstje die ik ook wel in het wild heb gezien. Maar goed, ik ben niet bang hoor

Goed idee om met Ayanna en mij af te spreken! Misschien moeten we de meeting maar vast op het station laten beginnen, heheh.

Ayanna

Ayanna

22-01-2010 om 13:35

Meeting op station starten

Goed idee Biene! Zijn er nog meer mensen die rond 17.15 uur aankomen op station Amersfoort???

Asa Torell

Asa Torell

22-01-2010 om 19:38

Ayanna

Dat lijkt me prima, je hebt mail!

Sascha2

Sascha2

22-01-2010 om 19:51

Asa torell

Ja, ik baal er ook ontzettend van. Had er echt zin in en zag het ook al helemaal zitten om er weer eens een avondje alleen op uit te trekken. Ik had zelfs al de volledige nodige voeding gekolfd, goed he? Maar helaas, ik kan er echt niet onderuit en o, ik vind het echt balen. Maar het is wel een extra goede reden om er de volgende keer gewoon weer bij te zijn.

Ayanna

Ayanna

22-01-2010 om 21:42

Dat is idd...

...zwaar jeweetwel. Echt jammer Fladder....

Puck

Puck

22-01-2010 om 22:35

Fladder

.... dat meen je niet! Dat is flink balen voor je. Chipperdechips. Valt er echt niets te schuiven....

Fladder

lieve Fladder,

Ik had eerst je bericht in zorgenkinderen al gelezen, en vreesde al dat je joch voorrang zou moeten krijgen. Maar dat je ex nu 'moeilijk' doet, jammer!!!

Ik had er echt zin in om weer lekker met je in gesprek te raken

Hopelijk knapt je jongen snel op en hoeven jullie je niet al te veel extra zorgen te maken!

knuffel,
Jons

Biene M.

Biene M.

23-01-2010 om 11:21

Fladderbeestje

Hè, wat jammer!

Jujube

Jujube

23-01-2010 om 11:35

Fladderbeestje

Jammer dat je niet kunt komen. Veel sterkte met je zoon, wat een schrik zeg!
Groet,
Jujube

Fladdertje

wat ontzettend jammer!!! En hoe zorg ik nou dat jij mijn nog bijna volle fles John Frieda voor krullen krijgt? Die was ik namelijk van plan voor je mee te nemen.

Knuffel van Purk

Kapper

zo ik heb een afspraak geregeld voor vrijdag bij de kapper....zit ik er piekfijn bij zaterdag zónder uitgroei

groetjes van Purk

margje van dijk

margje van dijk

23-01-2010 om 13:13

Fladder!

Ik had me zo verheugd jou eens te ontmoeten.
Jammer! Maar begrijpelijk.
En als het een troost kan zijn: het is niet de laatste meeting hoor, jouw tijd komt nog wel.
Margje

Fladder

Als ik nu kon toveren, had ik nog wel meer op mijn wensenlijstje staan... Dikke knuf!

Sancy

Sancy

23-01-2010 om 15:28

Fladderbeestje!

Ik zou je zó graag naar de meeting willen laten gaan... Ik snap het dat je kind nu voorgaat. Absoluut, snap het helemaal. Maar als je wil, kom ik persoonlijk oppassen!

Sancy

Sancy

23-01-2010 om 16:35

Nope

nee, ik heb de volgende dag namelijk een reünie en vond dat genoeg, 1 x zo'n grote groep mensen om me heen, en ik heb ook de kinderen dat weekend. MAAR: Sancyman is volledig bereid en uiterst geschikt om die te vertroetelen als ik even een online vriendin in nood help hoor!

Fladder en purk

Fladder, heel jammer dat je niet kunt komen.
Purk als jij die fles weet-ik-veel nou eens op de meeting meegeeft aan iemand die in de buurt van Fladder woont? Dan is-ie in elk geval al wat dichter in haar buurt, kunnen zij dta onderling wel weer verder regelen.
Ideetje maar hoor

Puck

Puck

23-01-2010 om 19:16

Geerke

... twee zielen één gedachte.

Geerke

is al geregeld

groetjes van Purk

Wow purk

da's snel

Wow purk

da's snel

Asa Torell

Asa Torell

23-01-2010 om 20:18

Fladderbeestje

Wat vreselijk, zo'n ontzettende schrik met je zoon! Bah!

Puck

Puck

23-01-2010 om 20:18

Geerke

Purk en Puck zijn samen zó snel, niet bij te houden

Niny

Niny

24-01-2010 om 14:00

Polly

Hoi Polly,

Ik heb een mailtje gestuurd aan amk en petra, maar daar niets op gehoord. Vind je het goed dat ik jou even mail (ik zag dat je ergens hierboven je adres had neergezet)?

Ik hoor het wel!
Groetjes,
Niny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.