Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

17-01-2010 om 16:39

Ach berber!

Wat een zorgen,ik wens jullie veel sterkte!
liefs,bastet

margje van dijk

margje van dijk

17-01-2010 om 20:49

Sterkte berber

Klinkt heftig. Ik vind het doodjammer dat ik je moet missen op de meeting, maar dit is natuurlijk veel belangrijker. Ik wens je veel sterkte.
Margje

Roos Vicee

Roos Vicee

17-01-2010 om 21:17

Ach berber!

Wat heftig zeg en wat een zorgen! Heel veel sterkte en beterschap voor je zoontje(s)!

Guinevere

Guinevere

17-01-2010 om 21:59

Tjee berber

Tjee Berber, het zit ook niet mee. En dan ook nog allebei ziek. Knuffel voor de kleintjes. En wie weet zie je toch nog een kansje om op de meeting te komen.

Nasha 1st

Nasha 1st

17-01-2010 om 22:44

Berber

ik lees hier net wat er met je mannetjes is! Wat een zorg! Heel veel sterkte in ieder geval....

Och berber

Wat heftig voor je kleine mannetjes. Ja, dit is belangrijker dan de meeting, hoe jammer het ook is dat je niet kunt komen. Heel veel beterschap voor je jongens en sterkte voor jou en de rest van het gezin!

Mickey

Rafelkap

Rafelkap

18-01-2010 om 08:28

Berber

Wat vreselijk! Beterschap en een voorspoedig herstel toegewenst!

Berber

wat ontzettend spannend en triest dat je zoontjes zo ziek zijn, ik steek een echt kaarsje aan, voor hen en voor jullie!

Sascha2

Sascha2

18-01-2010 om 10:47

Berber!

Jeetje meid, wat een schrik! Hoe gaat het nu met je zoontje? Wat een zorgen zullen jullie hebben... Hou je taai hoor!
x

Tihama

Tihama

18-01-2010 om 11:06

Sterkte berber

Wat een ellende! Ik hoop voor je dat het snel beter gaat

liefs
Tihama

Berber

Wat een schrik, wat een zorgen. Ik wens van harte dat het snel beter gaat met je jongens!

Vera*

Vera*

18-01-2010 om 11:07

Berber

Beterschap voor je jongens en heel veel sterkte voor jou!

liora

liora

18-01-2010 om 11:53

Berber

Heel veel sterkte!

Tjonge berber

Zie je berichtje hier vanochtend. Wat een schrik. Je hebt wel vaker aangegeven dat je jongens kwetsbaar zijn, en nu dit. Net als de anderen wens ik je héél veel sterkte.

Chris

Asa Torell

Asa Torell

18-01-2010 om 20:05

Wat fijn

om dit te lezen Berber! Bedankt dat je ons hier op de hoogte houdt. Pfff, moeilijk zal dat zijn om hem het eten niet de mond in te kijken. Sterkte!

Yes berber!

Je mannetje weer thuis! De duimen draaien, de kaarsjes branden, nu gauw zelf gaan eten en drinken dappere dodo!!

kien

kien

18-01-2010 om 20:34

Heerlijk berber!

Heerlijk dat hij weer thuis is. Dan voel je je weer compleet hè! Nou hopen dat hij snel aansterkt en afwachten wat de cardioloog te zeggen heeft. Succes en sterkte, geniet maar van dat gevoel van al je kinderen in hun eigen bedje.. Hoe is het overigens met je andere ventje? Is die al opgeknapt?

Kien

Nasha 1st

Nasha 1st

18-01-2010 om 22:03

Duim

met je mee Berber!

Biene M.

Biene M.

18-01-2010 om 22:29

Fijn

Fijn dat je drietal weer compleet is, thuis. Veel beterschap en eetlust gewenst voor de tweeling!

Ik duim!

Fijn dat hij weer thuis is Berber! Ik duim dat het nu steeds beter gaat. Sterkte!

Liefs, Mickey

Bastet

Bastet

19-01-2010 om 08:04

Gelukkig

He wat ben ik blij voor jullie.Kom ventje,eten!
liefs,bastet

Rembrand, wil je meerijden?

Rembrand, wil je meerijden?? Mail je me anders even op s.anneke apestaart hotmail com? Anders moet ik zo alleen rijden, want Tonny rijdt alleen op de terugweg mee.

Niny

Niny

19-01-2010 om 09:34

Polly

Hoi Polly,

Ik ga ook naar de meeting (ik ben degene die je konijnenhok heeft, dan weet je wel wie ik ben en waar ik woon). Kunnen we misschien samen rijden, lijkt me gezellig!

Niny

Polly Shearman

Polly Shearman

19-01-2010 om 11:41

Ha niny!

whahah nou jij weet ook wel dat ik het geheugen heb van een konijn!! ik heb dus geen idee meer waar je woont..
ik heb nog 1 plek in de auto over....dus laat me maar weten waar je woont en waar je opgehaald kan worden en hoe laat enz...
Mail maar met Petr@ want die rijd ook met mij mee en die kan je vast wel inplannen in ons ophaal schema.

alles goed met het konijnen hok?

groet, polly

Rembrand

Rembrand

19-01-2010 om 15:19

Ga je snel mailen sanneke.

Als ik hier klaar ben met lezen haha.
M.

Niny

Niny

19-01-2010 om 23:34

Hé leuk polly!

Fijn dat ik mee kan rijden! Ik zal morgen Petra even mailen, dan komt 't allemaal goed.

Groeten,
Niny
PS Het konijnenhok wordt bewoond door twee konijnenbroertjes, erg leuk.

Gelukt!

Sanneke en Rembrand gaan poolen, gezellig!

Sascha2

Sascha2

21-01-2010 om 14:04

O jee ook afmelden

O, wat vind ik dit jammer! Maar ik moet me ook afmelden . Mijn broer uit Amerika komt die dag onverwacht bij mijn ouders en er is vanalles geregeld waar ik bij geacht word te zijn... Net op de dag van de meeting, zal je altijd zien.
Ik hoop er volgende keer weer bij te zijn en wens jullie heel veel plezier!

Biene M.

Biene M.

21-01-2010 om 17:19

Nee!

Wat jammer Sascha!!!

liora

liora

21-01-2010 om 18:37

Hee biene

En ook jammer dat ik niet kom toch? )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.