Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

school is er om de kinderen dom te maken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bieb63

bieb63

12-05-2016 om 21:54

als vervolgen op Imogen

"Eens op een dag zullen de mensen , ook hier, snappen wat ze hun kinderen hebben aangedaan door ze naar een 'school' te sturen."

En daar zit ik op te wachten? Om 'ooit' te moeten denken wat ik m'n kind heb 'aangedaan' door haar naar school te sturen? Dacht het niet.
Of nog beter gezegd: m'n kind te laten doordringen van jouw denkbeelden? En dan? Haar ongelukkig en bang maken? Wat voor doel zou ik daar bij hebben? Ik zet een kind op aarde (mijn keus) en vervolgens hou ik m'n kind dan jouw schrikmakende denkbeelden voor als waar. Ik denk dat m'n kind zou vragen waarom ik haar dan in godsnaam op aarde heb gezet......

Get a life Pindar. Doe iets prettigs en nuttigs voor je naasten, ook bijv. je oude buurtjes die best wat gezelschap en hulp kunnen gebruiken. Ga naar derde wereldlanden en zet je daar in voor de mensen en kinderen. Dé manier om wat voldoening en plezier in je leven te hebben. Niet alleen jezelf, maar ook de mensen om je heen doe je daar veel plezier mee.

Als jij denkt dat e.o.a. pedofiele psychopaat e.o.a. ding, in de volksmond 'maan', genoemd, met een wasknijpertje in de lucht heeft gehangen, dan denk je dat. Who cares?? Als het jou echt vreselijk stoort, dan pak je je bezemsteel en vlieg je er naartoe en haal je hem weer van het knijpertje af. Klaar.

Pindar

Pindar

12-05-2016 om 22:07 Topicstarter

nee

Nee, makkelijk is allemaal niet blijkbaar.

rode krullenbol

rode krullenbol

12-05-2016 om 22:26

Sterker!

Het gaat 'm niet worden.

Pindar

Pindar

13-05-2016 om 07:43 Topicstarter

tuurlijk

Ach,

De mensen hier kunnen tuurlijk blijven schreeuwen en ontkennen, maar 't blijft heel simpel gewoon nog steeds neerkomen op dit:

“It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.”

― Mark Twain

Mensen die nu wanhopig dit soort zaken willen blijven debunken gaan natuurlijk aan de slag ermee of de quote wel echt is bla bla bla, terwijl dat er niet eens toe doet.

Hij is gewoon 'spot on' en DAT is waar mensen overvallen.

Maar maakt niet uit , we komen er wel.

rode krullenbol

rode krullenbol

13-05-2016 om 07:54

Wie

Wie konijnenholen graaft, ontwikkelt als vanzelf een tunnelvisie.

Pindar

Pindar

13-05-2016 om 08:10 Topicstarter

tunnelvisie

wel, je hebt gelijk, de meeste achrijvers en schrrijfsters hier laten zelfs een extreem ontwikkelde tunnelvisie zien.

Dus i.d.d.

Pindar

Pindar

13-05-2016 om 08:13 Topicstarter

Maar er is meer

Er is altijd meer..

“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations…"

-Dresden James

Pindar

Pindar

13-05-2016 om 08:16 Topicstarter

meer.

"..... over generations,
the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.

-Dresden James

En dat is gewoon wat hier ook aan de hand is,

rode krullenbol

rode krullenbol

13-05-2016 om 08:19

Pindar

Bewijs eens dat jouw visie geen "well-packaged web of lies" is.

Quotes

“It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.”

― Mark Twain

Helemaal met je eens, Pindar. Jij bent kennelijk ook niet te overtuigen dat die quote niet aan Mark Twain toe te schrijven valt.

http://ianchadwick.com/blog/and-again-more-mis-attibuted-quotes-online/

Maar gelukkig voor jou geloof je niet in wetenschap, anders zou je je dit onderzoek moeten aantrekken dat beweert dat mensen die quotes posten dom zijn.

skik

Kaaskopje

Kaaskopje

13-05-2016 om 09:55

Maar maakt niet uit , we komen er wel.

Ik vrees van niet Pindar. Als het jouw missie is om net zo lang op ons in te praten tot we met je opvattingen instemmen, vrees ik dat je je missie beter kunt staken. We zitten in een totaal ander universum.

Ik ben het eens met de vraag van Rode Krullenbol, wat is het bewijs dat jouw theorieën en de mensen die jij aanhaalt niet uit een psychopatische koker komen?

Jij herhaalt steeds maar weer dat van alles en nog wat psychopaten zijn, maar een kenmerk van een psychopaat is dat ze niet echt doelen op de lange termijn hebben. Het is in het hier en in het nu dat ze mensen proberen te manipuleren. Omdat jij ervan uitgaat dat al die lui die ons erin proberen te laten tuinen psychopaten zijn, heb je dus een verkeerd beeld van een psychopaat. Je kent die mensen ook niet persoonlijk, dus je weet helemaal niet hoe hun gevoelsleven is en hun persoonlijke gedrag. Of heb je dat állemaal onderzocht?

rode krullenbol

rode krullenbol

13-05-2016 om 10:00

Daar staat tegenover

Dat wie mij (correct) citeert met het doel dit citaat in te brengen als argument in een discussie, slechts blijk geeft van enorm intellect!

rode krullenbol

rode krullenbol

13-05-2016 om 10:22

Kaaskopje

Ik heb niet willen suggereren dat Pindar zelf een psychopaat is. Zoiets is weliswaar niet uit te sluiten, maar zo veel meer ook niet. Wat dacht je bijvoorbeeld van een verstandelijke beperking of psychose?

Het laatste,

Ik denk eerder het laatste want als dit altijd al gesluimerd had, was dat in 2014 al duidelijk geweest.

Eigenlijk is het best wel naar om als mens aan zoveel zaken te moeten twijfelen. Het kan ook best interessant zijn om leugens te kunnen ontmaskeren door zelfonderzoek, het stjakka effect. Maar ontspannend is het niet.

Paranoïde Nederlanders

Om op zo’n onbeschofte manier forumbezoekers voor rotte vis uit te maken en dat uit … angst voor de waarheid! Blijkbaar worden de “beschaafde” Nederlanders die reacties op dit forum plaatsen compleet paranoïde van ideeën die afwijken van de propaganda.
Ik denk dat Pindar een moedige poging heeft gedaan om de waarheid boven tafel te krijgen. Hij wordt daarin niet geholpen door een “onafhankelijk” forum, dat staatspropaganda verspreidt. Ik heb trouwens nog geen enkele Nederlands forum gevonden, dat geen propaganda verspreidt.

Ik moet trouwens mijn complimenten geven aan de staatsmedia dat ze nog belachelijker leugens heeft verzonnen dan: de in de wind wapperende Amerikaanse vlag op de maan, de Holocaust, de zelfmoord van Hitler, het ongeluk van George Patton, ongeluk van Lady Diana, ongeluk van Jörg Haider, Lee Harvey Oswald als moordenaar van JFK, Israël als veilig land voor Joden, de onopgeloste moord op Marianne Vaatstra, vaccinatie, gif in kraanwater voor de volksgezondheid, AIDS, Zika, 11 september 2001, Al Qaeda, ISIS, bommen voor vrede, regenboog, poolster, Nobelprijs voor de vrede, papier geld, persvrijheid, onafhankelijke rechters en de democratie het KONINKRIJK der Nederlanden.

rode krullenbol

rode krullenbol

13-05-2016 om 12:16

Oh ja!

Die mogelijkheid had ik nog niet genoemd: een ultra rechtse politieke levenshouding.

rode krullenbol

rode krullenbol

13-05-2016 om 12:41

P.S./N.B.

Het zij aangetekend, dat het één het ander allerminst uitsluit.

ik doe mee

ik doe mee

13-05-2016 om 12:44

reptielen

De door Pindar geroemde Icke is van mening dat veel wereldleiders eigenlijk reptielen zijn.

Probeer dan maar eens verder te lezen.

Imogen

Imogen

13-05-2016 om 12:53

reptielen

Oh, die serie ken ik. Heette die niet 'V' ?

rode krullenbol

rode krullenbol

13-05-2016 om 13:11

Als dat zo is, Imogen

Dan is die 'V' misschien wel een geheime code voor 'victorie'!

Erg ot

De V staat toch voor de gespleten tong die reptielen rijk zijn...

rode krullenbol

rode krullenbol

13-05-2016 om 13:22

Ook daarbij geldt ...

Het één sluit het het ander niet uit!

Kaaskopje

Kaaskopje

13-05-2016 om 13:36

Rode Krullenbol

Misschien had ik er duidelijker een naam bij moeten zetten, maar wat psychopaten betreft, ging ik er ook niet van uit dat jij vond dat Pindar een psychopaat is hoor. Ik vraag me alleen af of hij zelf precies weet wat het is en als hij dan toch van mening is dat je jan en alleman van pscychopaterij mag beschuldigen, voel ik mij ook niet de beroerdste om wat ik van hem weet langs die lat te leggen.

Ik sluit een hiaat in het functioneren van de hersens van Pindar niet uit, om op je vraag in te gaan. Omdat door een arts voorgeschreven medicijnen ongetwijfeld afkomstig zijn uit een verdachte industrie, ga ik ervan uit dat hij ze niet slikt.

rode krullenbol

rode krullenbol

13-05-2016 om 14:02

Kaaskopje

Er is de Gulden Regel: "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wilt worden." Zodra iemand die regel stelselmatig blijkt te overtreden, zoals Pindar, ligt het nogal voor de hand om diegene eens een koekje van eigen deeg te geven. Daar heb ik alle begrip voor.

Kaaskopje

Kaaskopje

13-05-2016 om 14:02

Firestarter

Tegen Pindar ben ik misschien wel eens irritant, maar ik hou het beleefder dan Pindar zelf.

Ontkenning van de Holocaust is strafbaar, dat weet je neem ik aan? Ik sla verder even het een en ander over, voor mijn eigen bloeddruk, maar ik zie de regenboog en poolster er ook tussen staan. Waarom?

Egel

Egel

13-05-2016 om 15:08

nog 13 op de 13e

Na deze post nog 13 posts, mensen. Go go go!

Pindar

Pindar

13-05-2016 om 15:12 Topicstarter

reptielen

De mensen hier die de boel willen ridiculiseren ivm de 'reptielen'

hebben totaal niks onderzocht van wat Icke geschreven heeft.

Hij heeft nooit geschreven dat sommige mensen 'reptielen' ZIJN!

NOWHERE!

Het zit toch echt wat gecompliceerder in mekaar dan dat.
Maar ja, dam moet je zijn werk, en van anderen, gaan lezen en bestuderen etc. Tsja...

Maar ja, als mensen bepaalde dingen niet in willen zien en er bang voor zijn, halen ze alles van stapel om het maar te ridiculiseren.

Zelfs als het niet waar is of als ze het niet begrijpen.

Als het maar als psychologische afweer helpt.

Tsja, wat een wereld he?

Kleuterjuf Firestarter

Het zit toch echt niet gecompliceerder in mekaar dan dat...

Lieve kinderen, ik heb voor vanmiddag een les aardijkskunde voorbereid.
Ik heb hier een lamp, die stelt de zon voor. Ik heb hier een bal die voor de helft groen en voor de andere helft helft rood is, die stelt de aarde voor. De afscheiding tussen het rood en het groen, dat is de evenaar. In het midden van het groene deel van de bal is een wit ventiel, dat is de Noordpool; precies aan de andere kant van de aarde is de Zuidpool. De bal draait in 1 dag, 24 uur, om zijn as.
In precies een jaar maakt de aarde een cirkel rond de zon. Een jaar is verdeeld in de 4 seizoenen, 12 maanden, 52 weken of 365 dagen.
De poolster is een hele bijzondere ster, die het gehele jaar (dus ieder jaargetijde) in het noorden van de hemel staat.
Het is vandaag 13-5-2016, vanuit de positie van de poolster is dan precies het ventiel in het midden van het groen goed te zien. Dat is dus waar Mohammed zit. Mohammed vertel eens wat voor kleur bal jij ziet. Mohammed: “Ik zie bijna alleen de kleur groen met een wit ventiel in het midden”.
Over 3 maanden op 13-8-2016 maakt de aarde een kwart cirkel om de zon. Dan komt de aarde ongeveer hier terecht. Mohammed, wat zie jij daarvandaan? Mohammed: “Ik zie nu een bal die voor de helft rood en de andere helft groen is”.
Weet je dat zeker Mohammed? Mohammed: “Ja meester”. Heel vreemd Mohammed, ik begrijp er weinig van; ik denk dat dit net zo iets als wat Darwin moet hebben gedacht toen hij de Bijbel las... sorry ik dwaal even af.
Na nog 3 maanden op 13-11-2016 komt de bal hier, precies aan de overkant van de plaats waar ik begonnen was. Mohammed, vertel eens? Mohammed: “Ik zie nu bijna alleen rood”.
Dat kan echt niet hoor Mohammed: weet je zeker dat je niet kleurendoof bent? Het staat hier in het grote propagandaboek: “je kunt voor het gemak aannemen dat de sterren op een vaste plek in het heelal staan”. Dit betekent kort samengevat, dat jij Mohammed nog steeds het groene deel van de bal moet zien met het witte ventiel in het midden. Mohammed krijgt dus een onvoldoende.
Nog 6 maanden later op 13-5-2017 komt de aarde weer terug waar ik begonnen was. Mohammed je krijgt nog 1 kans. Mohammed: “Ik zie bijna alleen de kleur groen met een wit ventiel in het midden”. Vooruit Mohammed, dat is al veel beter; ik geef je alsnog een voldoende.

Ik ga me toch maar eens wat beter verdiepen in de heilige geschriften want anders is dit moeilijk verklaarbaar.
De Holocaust ontkennen, is alleen strafbaar op grond van het verbod op discriminatie. Dit betekent – formeel gezien – dat de Holocaust ontkennen helemaal niet strafbaar is.

Hortensia

Hortensia

13-05-2016 om 15:22

Egel

Pindar

Pindar

13-05-2016 om 15:33 Topicstarter

afweer

Al met al blijft het natuurlijk een enorme vorm van afweer.

Dat kan men maar een poosje doen....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.