Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

school is er om de kinderen dom te maken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hortensia

Hortensia

30-04-2016 om 10:24

Vraagje

"En, uiteraard, een ad hominem."

De plaat blijft hangen...

Pindar

Het zal wel aan mij liggen (auto ad hominem) maar je geeft op geen van mijn vragen antwoord, ook niet beknopt. Ik stelde je concrete vragen over false flag operaties, zwaartekracht en wetten/soevereine personen. Jij komt met 9/11 was een inside job, de maanlandinghoax en een quote van Hoover die over communisme gaat. En dat ik zelf maar onderzoek moet doen. Omdat ik het interessant vindt lees ik graag over al die onderwerpen die jij noemt, en kijk graag op websites die het tegendeel beweren van wat ik geloof en denk, of het nou over de maanlanding, 9/11, vaccineren of wat dan ook gaat, maar ik heb nog niets kunnen ontdekken wat mij overtuigd heeft van grootschalige manipulatie door de overheid op deze gebieden. Als het 'wakker worden' een proces is dat jij doorlopen hebt, kan je toch wel stapsgewijs aangeven hoe dat proces verloopt? Of wil je niet dat wij ook wakker worden?

skik

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 11:37 Topicstarter

later?

Man o man

Moet ik het echt blijven herhalen?

Waarom lees je mijn berichtjes niet goed?

Het is niet allemaal zo maar in een paar postinkjes te doen.

Je zult echt zelf aan de slag moeten.

Maar dat gaat niet gebeuren want je zit (nog) lekker in je comfortzone.

Probleem is echter dat als we nu niks ondenemen we straks in een door en door fascistische wereld leven. Wil je dat?

En aangezien het hier een site voor verantwoordelijke ouders is, zou U willen dat U kind in zo'n wereld moet leveb?

Maar ja DENIAL ain't only a river in egypt.

Angela67

Angela67

30-04-2016 om 11:42

spam

gemeld bij forumbeheer
gr Angela

Hortensia

Hortensia

30-04-2016 om 11:50

nou...

't Is afwisselend vermakelijk, verbijsterend en irritant, maar spam zou ik het niet willen noemen (in tegenstelling tot de opleving van de kalknageltopics).

Pindar

Misschien moet je zelf beter lezen. Zoals ik je al vertelde ben ik al aan de slag gegaan en buiten mijn eigen vermeende comfortzone gegaan, alleen kom in niet tot dezelfde conclusies als jij. Wat doe ik verkeerd dan volgens jou? En antwoord geven op een concrete vraag, bijvoorbeeld over die wetten en hoofdletters is toch niet zo moeilijk? En die fascistische wereld waarin we straks zullen leven, waarom is die er niet allang? Onderwijs en mainstream media als manipulators bestaan al zo lang en zijn volgens jou zo grootschalig, waarom is het de manipulators dan nú nog niet gelukt?

skik

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 12:11 Topicstarter

skik & spam

Je maakt jezelf wat wijs. Je komt er niet door een naar een paar sites te bladeren.

Het is een proces en heeft op zijn minst een paar maanden nodig.

Althans nu nog.

Spam? Hmmm zeker om iets wat ik schreef?!
De mensen beginnen nu een beetje wanhopg te worden.

Goed, heel goed dit.

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 12:51 Topicstarter

10%

Men kan ook helemaal niets doen en wachtten tot iets meer dan 10% van de bevolking het doorheeft.

Maar ja, vind ik persoonlijk wel een beetje slappe houding.

rode krullenbol

rode krullenbol

30-04-2016 om 13:15

'Het' doorhebben?

Toe; definieer eerst eens 'het', ajb. Vooralsnog ken ik 'Het' van dit:


https://youtu.be/UPYMBoa8RDE ("pun intended")

bieb63

bieb63

30-04-2016 om 13:22

ach Pandar

Ik ben nu klaar met jou. Een serieuze discussie ga je niet aan. Prima. Ga ik dat lekker met anderen doen.

En oja, nog wat: Als jij zo bang bent voor wifi straling en IPad, PC's of weet ik wat, wat doe je dan hier............?

Doei en succes met je leven.

@Emma

@Emma

30-04-2016 om 13:42

Boeien

Wat mij nu meer boeit is wat complotdenkers beweegt. Ik ken nog wel meer complotdenkers hoor, ze hebben zelfs kinderen die op school zitten. Deze discussie hier met Pandar zelf is niet mijn punt.

http://www.scientias.nl/waarom-geloven-mensen-in-complottheorieen/

Angela67

Angela67

30-04-2016 om 14:11

grappig emma

"Er is veel onderzoek gedaan naar het type mensen dat gelooft in complottheorieën. Daar zijn echter weinig conclusies aan te verbinden – demografisch gezien lopen de verschillen enorm uiteen. Er is weinig coherents te zeggen over leeftijd, geslacht of afkomst als het gaat over het vatbaar zijn voor complottheorieën. Wel komen complotdenkers vaker uit een lager sociaal milieu. Een hypothese daarover is dat zij daarom over het algemeen minder hoog opgeleid zijn."

Pindar zegt juist dat indien je (te hoog) opgeleid bent, je de waarheid niet ziet. Dus het is een gevalletje 'alle Kretenzers liegen, zei de Kretenzer'? Ofzo? Of is het gewoon jaloezie .

En hier heeft Pindar inderdaad goed opgelet en doet ze wat bij haar/hem past: "De doemdenkers zijn veel minder vatbaar voor argumenten, en weigeren die vaak te accepteren. Sterker nog, juist als ze van de door hen gewantrouwde overheid komen, zien ze dat juist als extra bewijs dat zaken wel degelijk in de doofpot worden gestopt."

gr Angela

Li

Li

30-04-2016 om 15:02

ik lach me echt kapot

En ik kan wel wat afleiding gebruiken, dus ga vooral door, Pindar! Alleen weet ik het antwoord al:

- ad hominem
- je snapt er niks van
- ik ga je niks vertellen, je moet je "er" (waar?) eens in verdiepen.

Ga door!

Sanne

Sanne

30-04-2016 om 15:50

Zijpaadje

Ik heb een vriendin die heilig in homeopatie geloofd, wat haar letterlijk op het randje van de dood heeft gebracht.
Daarnaast heeft ze allerlei kwakzalversvoorkeuren, dus ik ben in haar ogen hele slechte moeder, want 'ik geloof de overheid'. En 'alle wetenschappers zijn omgekocht'.

Nou, daar hoef je dus echt niet meer mee in discussie te gaan.

Nu werk ik vaak voor de overheid (ik zal ook wel niet te verouwen zijn) en bij ie-dere organisatie kwamen mails over de chemtrails. Daar geloven echt hordes mensen in. Mensen die veel tijd hebben om hele lange mails te schrijven.

Ik heb tot nu toe de neiging om 'ja, je hebt gelijk, alle ambtenaren zijn erop uit om jou te vergiftigen' te antwoorden kunnen weerstaan. Met moeite.

Sanne

"Ik heb tot nu toe de neiging om 'ja, je hebt gelijk, alle ambtenaren zijn erop uit om jou te vergiftigen' te antwoorden kunnen weerstaan."

Gewoon doen joh, op je laatste werkdag voor je pensioen. Schrijf er dan wel bij dat je als rechtgeaard ambtenaar weinig klaarspeelt, want de zwakke individuen zijn nog niet uitgeroeid en het klimaat of het weer hebben jullie ook al niet onder controle. Prutsers.

skik

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 16:36 Topicstarter

Jammer en triest

Het is jammer en triest tegelijkertijd te zien hoe alles zo verdraaid wordt zodat het lekker in het comfortabele leefwereldje past.Editen van de informatie heet dat.

Mar ja, men kan er eigenlijk moeilijk wat aan doen na al die jaren indoctrinatie.

En idd weer lekker veel ad hominems.

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 16:38 Topicstarter

Sanne

Ook jij verdraait mijn woorden. Ik heb nergens geschreven "Alle wetenschapeprs zijn omgekoxht"

Zo werkt het niet. Maar ja dat kon je niet weten natuurlijk.

Pindar

"Ook jij verdraait mijn woorden. Ik heb nergens geschreven "Alle wetenschapeprs zijn omgekocht""

Dat schrijft Sanne ook helemaal niet, zij vertelt dat iemand anders dat zei. Beter lezen hoor!

skik

@Emma

@Emma

30-04-2016 om 17:34

Angela

En daarom is deze discussie ook zo zinloos. Inderdaad: alle Kretenzers liegen, zei de Kretenzer. Jaloezie weet ik niet hoor, of zijn wij degenen die jaloers zouden moeten zijn? Zalig zijn de armen van geest, want daarvan zijn er het meest....

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 17:40 Topicstarter

skik

o ok sorry

En discussie zinloos?

Hmm je kan ook eens gaan spitten.

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 17:41 Topicstarter

Fluoride

Btw geven ouders hier hun kinderen ook tandpasta met fluoride?

Lekker hoor.

Veroorzaakt wat zeer hefige ziektes, maar werder..ach..

Hitler gebruikte het al in zijn concentratiekampen om de mensen
lekker dociel te maken.

Tsja, Het fascisme is nooit echt vertrokken.

Hortensia

Hortensia

30-04-2016 om 17:52

Mijn opa

Had volgens mij niet meer dan lagere school.

Hij zei altijd: "Wie benauwd leeft, zal benauwd sterven."

Wijs man, die opa van me.

Li

Li

30-04-2016 om 17:56

tandpasta

in de concentratiekampen? Moehaha.

Wat me nog intrigeert: is Pindar gewoon aan het trollen, of gelooft hij/zij het echt zelf? Want dan is het wel weer zielig.

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 17:57 Topicstarter

benauwd.

wel, je vergist je in me. Ik leef helemaal niet benauwd.

Maar we moeten wel de realiteit in de gaten houden, en die is dat er in snletreinvaart een globale politiestaat op ons afkomt.

Je kop in het zand steken is dan ook niet zo slim.

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 17:58 Topicstarter

Global warming

trouwens mag ik eens vragen wie er hier nog in de religie van de
"Global Warming/ klimaatverandering" gelooft en als dat zo is, waarom je dat dan nog doet?

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 17:59 Topicstarter

Nee, ik meen het. Ik ben echt te oud om te 'trollen'

Wat is er precies zielig dan?

Global warming

Die global warming wordt gelukkig redelijk binnen de perken gehouden dankzij chemtrails. Of wordt die nou juist veroorzaakt door chemtrails?

In elk geval weet ik zeker dat Elvis leeft en Paul dood is.

skik

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 18:08 Topicstarter

skik

Wat Elvis en Paul er opeens mee te maken hebben? IK heb ze niet genoemd.

Uiteraard is het een slape poging tot ridiculisatie via associatie.

Maar het is echt een goedkoop trucje hoor.

O ja en chemtrails. Denk je nu echt dat die niet echt zijn?
Zelfs KLM piloten klappen uit de school er over.

Het heeft o.m. met de-populatie te maken.

Men wil dat er straks maar minder dan 500 miljoen mensen zijn

Vandaar alle slechte spullen in ons drinken en voedsel.
gmo bv, aspartaam, soja en ga maar door.

Nee, echt gezond is deze wereld niet.

Angela67

Angela67

30-04-2016 om 18:11

pindar

hoop jij dat jij een van die miljoenen bent die het overleeft? want dan moet je ons niet wijzer maken dan we zijn! Anders blijven er veel te veel mensen over!
gr Angela

Pindar

Pindar

30-04-2016 om 18:13 Topicstarter

Angela67

Nee, zo denk ik niet. Ik hoop dat we het allemaal overleven uiteraard.

Wat een rare opmerking weer.

En er blijven helemaal niet te veel mensen over. Er is meer dan genoeg ruimte hoor.

Maar blijf je kop maar in het zand steken.

Het is je goed recht. Je komt het vanzelf wel tegen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.