Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jip

Jip

18-11-2012 om 12:57

Oudere met piercings


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Relithe

Relithe

23-11-2012 om 18:24

Waar het om gaat

is dat je gewoon iets uitdraagt door de manier waarop je je kleedt, je leven inricht, je huis inricht, je lichaam versiert. Zo is het gewoon en daardoor kom je in een bepaald hokje. En zo zitten tattoo en piercingdragers in het hokje ordinair. Het betekent eigenlijk niet dat je ordinair bent als je een tattoo of piercing hebt, maar mensen vinden het een ordinair gezicht.
Ik ken trouwens een vrouw die piercings en tattoos heeft en haar huis ingericht heeft in Riviera Maison stijl, iets wat je niet meteen met elkaar zou combineren toch?
En wat vind ik nu eigenlijk van tattoos en piercings? Ik vind het ordinair lijken en dat betekent dus niet dat ik de persoon zelf ordinair vind!

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

23-11-2012 om 18:42

Eira

"En wat vind ik nu eigenlijk van tattoos en piercings? Ik vind het ordinair lijken en dat betekent dus niet dat ik de persoon zelf ordinair vind!"

Kijk, dat is nog eens een tactvol antwoord...!

(en dat meen ik!)

Hombre

Hombre

23-11-2012 om 19:46

Het is maling

Het toont dat je maling hebt aan 'common sense' en dat is cool. Verstandig zijn, netjes geld wegzetten voor je oude dag, niet roken, verstandig eten. Het is allemaal saai.

Je geeft aan dat je waarlijk 'vrij' bent en je niet de wet laat voor schrijven door die benepen types die je vertellen dat tattoos dom zijn. Ongeveer dezelfde reden als waarom je op je 15e een Marlboro opsteekt, omdat die cowboy zei dat het voor vrijheid staat.

De 'grap' is dat al die individualisten die zonodig vrij willen zijn nu met dezelfde tribal tattoo op hun kont lopen als die andere ouders in het zwembad tijdens het peuterzwemmen. En met z'n allen buiten de voordeur staan kleumen met hun Marlboro's.

Meelopers blijven meelopers, welke kant ze ook opgaan.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

23-11-2012 om 22:03

Jeetje

Ik ken zoveel mensen met piercings en tatoeages. Vind het best verwonderlijk dat dat nog zo in het ordinaire hoekje wordt weggezet en zoveel fronsende wenkbrauwen oplevert. Hombre, ik vind jouw posting al helemaal merkwaardig, want nu is iemand met een tattoo ineens ook een kleumende Marlbororoker.
Ik ken trouwens wel spijtoptanten en die hebben allemaal veel te jong een tattoo laten zetten. Ik herinner me nog een slungelig puberjochie met stekeltjes dat ineens een enorme haai op zijn dunne bovenarmpje had laten zetten. Ik moest mezelf enorm knijpen om niet hysterisch te gaan lachen toen ik het zag (het was mijn broertje).
Ik ben trouwens best krities, maar niet op het vlak van uiterlijke verzorging en versiering. Dat is zo persoonlijk. Ik kan oprecht genieten van een mevrouw in luipaardprintlegging met stilettopumps en een beehive. Of van een oude dame in mantelpakje met prachtige watergolf en parelketting. Of een stoere biker met baard en een T-shirt met op de achterkant "If you can read this, the wife fell off". Of een klein kind dat duidelijk zichzelf mocht aankleden. Lijkt me naar als je niet meer kunt genieten van je medemens.

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

23-11-2012 om 23:14

Mea

Niets aan toe te voegen. Perfect verwoord!

Ik kan ook zo genieten van hoe mensen er uit zien. Kan echt uren zitten "mensen kijken"!

Mea en alle andere graag naar mensenkijkers

Goed voor uren verwondering, verbazing en bewondering:
www.facebook.com/humansofnewyork

skik

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

24-11-2012 om 00:48

Oh ja skik!

Daar kan ik echt van genieten (en rillingen vanwege de Sandy-verhalen, die opeens een gezicht krijgen).
Op dezelfde site vond ik http://www.facebook.com/pages/Humans-of-Amsterdam/406776679369875

Kaaskopje

Kaaskopje

24-11-2012 om 00:51

Meelopers

Hombre: Meelopers blijven meelopers, welke kant ze ook opgaan.
Ik: onder getatoeëerde mensen heb je inderdaad meelopers, maar je kunt niet stellen dat getatoeëerde mensen dús meelopers zijn. Ik ken er zo uit de losse pols al een paar die ik niet onder 'meelopers' schaar. Mensen die al jaren de wens hadden om iets moois op hun lichaam te laten zetten, maar daar zo goed over na hebben gedacht dat ze de stap pas na die jaren hebben gezet. Geen gril dus.

Tigress

Tigress

26-11-2012 om 16:31

Collega

Een collega van mij heeft een duiveltje in haar nek en beide armen gaan schuil onder de bloemen. Dat staat bij haar ook echt ergens voor. Het past wonderwel bij haar en onze klantenkring hoor je er niet over. Die klanten zijn zonder uitzondering boven de 65 jaar.
Zelf zou ik nooit tatoeages of piercings nemen maar wat een ander doet: prima!

Bejaardenhuis ( liselot)

Sorry liselot, je bent helaas als je in het bejaardenhuis beland geen uitzondering meer. Ik heb al genoeg ouderen met een tattoo gezien. Daarom weet ik ook dat je vel op elke plek van je lichaam toch echt gaat uitzakken
Groeten albana

Jade

Jade

28-11-2012 om 18:02

Late reactie rode vulpeninkt:

"En ik kan uit eerste hand vertellen dat jij géén aso ordi type bent, integendeel! "

Dank u dank u

Jade

Jade

28-11-2012 om 18:08

Huh hombre?

Dus omdat ik tattoos heb en een piercing laat ik zien dat ik maling heb aan de "common sense"?

Wat raar.......ik dacht dat ik tattoos en piercing(s) heb omdat IK het leuk vind en niet omdat ik zo nodig wil laten zien dat ik maling heb aan het geweune gepeupel.

En nee, heb ik geen tribal op mijn kont en als ik rook rook ik géén Marlboro.....dus hoezo last van een vooroordeel.

Een tattoo / piercing laten zetten omdat je zo nodig een meeloper zou zijn vind ik dom.

Hombre

Met een tamelijk brede grijns heb ik je bijdrage gelezen, want ik ken Jade ook persoonlijk. Meeloper... *grijnst opnieuw* blijft leuk.
Mea, dat T-shirt van het afgevallen wijf, enig idee waar je dat koopt? Ik vind het helemaal briljant grappig en ik ken wel iemand aan wie ik het cadeau zou willen doen.

Jip

Jip

29-11-2012 om 20:26

Kankerverwekkend?

'Hoe gevaarlijk is het om een tatoeage te laten zetten? Die vraag dient zich aan nu uit Duits onderzoek blijkt dat in tatoeage-inkt vaak kankerverwekkende stoffen zitten. Ook de Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit (NVWA) vindt regelmatig giftige stoffen in tatoeage'

Of het hele artikel:
http://nos.nl/artikel/445771-onderzoek-gif-in-tatoeages.html

Jade

Jade

30-11-2012 om 10:23

Genista,

*grijns*

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

30-11-2012 om 14:45

Genista

Als je "wife" vervangt door "bitch" kan je ze zo opgooglen!

Mea Proefrok

Mea Proefrok

01-12-2012 om 10:48

Rv / genista

Ik had de tekst van het T-shirt inderdaad een beetje opgeschoond. Mijn broers en schoonzussen zijn motormuizen en ik krijg regelmatig dit soort teksten onder ogen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.