Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

28-02-2010 om 11:54

OOQ2: de verbeterde versie en iedereen kan nog mee doen!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

10-03-2010 om 12:50

Pelle

Ik denk dat we maar geld moeten inzamelen voor een smartphone met internetabonnementje voor je

Gerdina

Gerdina

10-03-2010 om 12:53

Gok 44

Niet gehinderd door enige toptgrafische kennis van Amerika, noem ik maar 2 staten die in me op komen: Florida en Salt Lake

Biene

Zeg kwezelken, wilde gij gokken? Ik zal u geven een punt, haha (ik amuseer me suf met die allesontwrichtende quiz)

Massi Nissa

Massi Nissa

10-03-2010 om 12:55

Pelle

Volgens mij ben ik niet de grootste bedreiging qua voortzetting van de quiz (sorry, Genista, haha).
Nou dan zeg ik die ene lekker ook niet en ga ik nog eens broeden.
Groetjes
Massi

Gok 44

california (beehive, bijen ?) en texas (er zat toch metaal in texas in de grond ?), nou ja anyway.

Biene M.

Biene M.

10-03-2010 om 13:04

Gok 44

Wat een mooie vragen bedenk je toch, Genista. Ik heb geen flauw idee

Gok: North Carolina Copper State en South Carolina Beehive State?

Hoe vaak mogen we gokken?

Massi Nissa

Massi Nissa

10-03-2010 om 13:10

Nou, hier gaan we dan (44)

Copper State: Arizona, Beehive State: New Mexico. Bij 'beehive' denk ik niet aan bijenkorven, maar aan dames met een heel hoog blond kapsel .
Groetjes
Massi

Oh haha

Hmm nee dan slaat het nergens op wat ik roep. Effe nog een keer gokken dan;

texas en oklahoma dan (heeft inmiddels een kaartje erbij gepakt).

Massi Nissa

Massi Nissa

10-03-2010 om 13:12

Texas

Heeft heeeel veel beehive-dames, maar dat is toch echt de Lone Star State. Texas kan het niet zijn.

Massi Nissa

Massi Nissa

10-03-2010 om 13:18

You know you're a redneck if....

...your wife has to duck through doors because of her beehive. (Het leukste antwoord was trouwens: you know you're a redneck if your family tree doesn't fork).
Eh, Pelle, mag ik alweer gokken?

Biene M.

Biene M.

10-03-2010 om 13:19

Nog een poging

Alabama Copper state, Georgia beehive state.

Ja hoe vaak mogen

we gokken ?

zaten die killerbees toendertijd niet in de westkust, eens even denken... dan moet het californie of arizona zijn. Al hoewel california is volgens mij niet de beehive state.

argh wat frustrerend. Laatste gok: Arizona (van de bijen) en New Mexico (koper ?).

Oh sorry

nou dan wacht ik wel af totdat iemand het goed gokt en de volgende literatuurvraag komt die ik ook niet weet.

Biene M.

Biene M.

10-03-2010 om 13:43

Hallo, willen er nog twee mensen mee gokken?

Daarna mogen Manda, Massi en ik weer een poging wagen

Massi Nissa

Massi Nissa

10-03-2010 om 13:50

Ja, precies!

Nu hangen we hier een beetje rond op Off-topic als een stelletje bejaarden rond de koffie-automaat. Wie wil er nog een gokje doen?

Gerdina

Gerdina

10-03-2010 om 13:53

Mag ik?

Er zijn al wel meer dan 4 gokjes geweest, maar niet van 4 verschillende personen.

Gerdina

Gerdina

10-03-2010 om 14:02

Oké dan

Arizona en Georgia. Ik heb maar wat door jullie genoemde namen gecombineerd. Ik heb nl. echt geen idee.

Gerdina

Gerdina

10-03-2010 om 14:03

En veel succes natuurlijk

Best gezellig toch bij de koffieautomaat? Hier in huis is het even niet zo gezellig

Massi Nissa

Massi Nissa

10-03-2010 om 14:16

Okee, poging 2

Arizona weet ik zeker (copper state), de Beehive State moet ik gokken. New Mexico dus niet. Californie ook niet (op gevoel). Wat ligt er nog meer dichtbij Arizona? Utah? Maar Utah is toch iets met Mormonen, hebben die beehives? Of houden Mormonen heel veel bijen? Okee, ik ga voor Utah.
Manda, nu jij weer.
Groetjes
Massi
PS: Gerdina, sterkte met je zieke kinderen. Ik hoop dat ze snel weer opknappen (zonder al het bijbehorende gejammer).

Yes massi!

Toch een gelukkige hand van gokken dit keer. Arizona copper en Utah beehive inderdaad.

Oh goed

mooi massi heeft het goed gegokt. Op naar de volgende vraag, is pelle al weer terug van boodschappen doen ? Ik vermoed toch dat ik na de volgende vraag een andere levensinvulling moet zoeken. Of komt er direct weer een 3e versie ?

mijn grutjesvraag wil ik wel graag voorbij zien komen speciaal voor massi.

krin

krin

10-03-2010 om 14:48

Zeker goed

Doe mij nog maar een bakkie koffie, terwijl ik vol spanning op de grutjesvraag wacht. Ben erg benieuwd wat er te vragen valt over grutjes

Gerdina

Gerdina

10-03-2010 om 14:49

Grutjes

Mischien maar vast preventief googelen? Zodat we alles weten wat er over grutjes te weten is?

Massi Nissa

Massi Nissa

10-03-2010 om 14:55

O joepie

Hij was goed. Heb gekeken, die bijenkorven zitten in het staatsembleem, geen connecties met dameshaar. Zojuist is er een noodgeval opgedoken, ben pas over een paar uur weer beschikbaar. Veel plezier met de volgende vraag jongens.
Groetjes
Massi

Gerdina

Gerdina

10-03-2010 om 15:03

Massi

hopenlijk niet iets al te ernstigs? Sterkte!

krin

krin

10-03-2010 om 15:08

Massi

Succes!

krin

krin

10-03-2010 om 16:11

Nooit iets kwijt (antwoord 45)

behalve mijn geheugen.
Gok: in de la bij de paspoorten.

O nee, daar ligt de mijne.

Gerdina

Gerdina

10-03-2010 om 16:14

Gok 45

Toen kende ik OO nog niet.
Met een draad van 150 berichten lag 'ie vast niet in de vriezer, dat is bijna de eerste plek die aangeraden wordt..
Misschien in de fietstas?

Biene M.

Biene M.

10-03-2010 om 16:28

Tjonge

Ik vind Massi en Genista allebei erg knap! Massi, hopelijk is je noodgeval niet ernstig, succes!

En dan de bril van Polly, lag die in de wasmand?

Genista Drogetica

Genista Drogetica

10-03-2010 om 16:49

Gok 45

want ik herinner me de draad ook niet: achter de broodtrommel?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.