Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

28-02-2010 om 11:54

OOQ2: de verbeterde versie en iedereen kan nog mee doen!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

08-03-2010 om 20:51

Massi

jawel! ik rij erin, heerlijke wagen!!!
na veel ellende met tweedehands auto's hebben we vorige zomer een nieuwe gekocht, levertijd was lang.. maar dan heb je ook wat! nu rijden we super goedkoop, en hij is heel ruim voor zo'n kleintje.. en rijd zalig!

Biene

Sja, in het grijs vind ik hem wat mooier, maar mijn ultieme superauto is het evenmin...

Gerdina

Gerdina

08-03-2010 om 21:00

Gok 38

roger moore

Massi Nissa

Massi Nissa

08-03-2010 om 21:01

Genista/polly/pelle

Genista, ik zat er toch niet ver vandaan met Dingemosi Superiola. Zoiets had ik in gedachten: een blingbling superraceding met zo'n idioot glazen bolletje voor de chauffeur.
Polly, heerlijk toch, een ruime, zuinige auto die niet stuk gaat? Wij worden hier ongenadig gepest met onze Fiat Panda, maar we zijn zelf nogal vertederd door ons lelijke, trouwe, handige autootje.
Pelle, ik ga inderdaad zo naar bed (hoe weet jij dat soort dingen toch?).
Groetjes
Massi

kirk douglas ?

Mag dit vraagje zonder punten ook?

Wie is Autofan? Het intrigeert me haast nog meer dan de vraag wie Toosje is

Gerdina

Gerdina

08-03-2010 om 21:20

Haha genista

Ik wilde al vragen of er ook punten te verdienen waren als je raadde wie autofan is. Én ik wilde als volgende vraag insturen: wie is Toosje? Helaas weet ik het antwoord niet en het is vast ook niet te googelen.
Wie weet zijn autofan en Toosje wel dezelfde !

Massi Nissa

Massi Nissa

08-03-2010 om 21:23

Genista en gerdina

Ik heb een vraag over Toosje ingestuurd naar Pelle. Wie weet, als ze wanhopig wordt, gooit ze hem er misschien wel op...
Groetjes
Massi (off to bed now)

Polly Shearman

Polly Shearman

08-03-2010 om 21:34

Die autofan

dat is vast een van de dames, die op de chat altijd naar dat auto programma kijken... toch>

Biene M.

Biene M.

08-03-2010 om 22:12

Nog een laatste wilde gok

voordat ik mijn korfje opzoek.

Romy Schneider

Mijn vaste antwoord op filmvragen

Want ik weet ze nooit Meryl Streep

Polly Shearman

Polly Shearman

08-03-2010 om 23:31

Ja!

marelyn monrow

euh dat schrijf ik vast verkeerd...

Biene M.

Biene M.

09-03-2010 om 07:00

Goedemorgen

Voordat ik weer naar mijn werk ga nog een gokje naar vraag 38: Mickey Mouse.

Gerdina

Gerdina

09-03-2010 om 08:58

Antwoord 39

Biene: schwardzwalder kirsch (of is dat nu duits?)
Genista: geen idee

Google-antwoord 38

Jean-Claude van Damme

Gerdina

Gerdina

09-03-2010 om 09:03

Antwoord 38

sean connery.

Massi Nissa

Massi Nissa

09-03-2010 om 09:05

Gok 39

Biene: Sachertorte
Genista: Theresiatorte
Ik zeg maar wat, hoor, ik heb zelf Sachertorte gegeten in Hotel Sacher en die was gewoon koud.
Groetjes
Massi

Antwoord 39

weer eens lekker gokken:
Biene: Sachertorte
Genista: Sachertorte

(ja, 2 keer dezelfde, maar ik weet geen andere

Nog 1 voor 39

Genista: Mozartkugeln (of ongeveer zo gespeld)

Massi Nissa

Massi Nissa

09-03-2010 om 14:59

Moest wel lachen om de antwoorden op 38

Twee zich vervelende junkies die gebroederlijk naar Meryl Streep gaan kijken? Ik vond het wel humor.
Over 39: geen andere ideeen. Ja, ik kan het nog omdraaien, dus Biene: Theresiatorte, Genista: Sachertorte. Of Genista: Mozartkugeln. Waarom hield Sissi niet gewoon van paprikaribbelchips zoals normale mensen (ikke)?
Groetjes
Massi

Massi

omdat Sissi een heel slecht gebit had. Dat is het enige wat ik eigenlijk van d'r weet, oh ja ze was verder dood ongelukkig. Logisch dat ze van zachte dingen met chocola hield, geen idee alleen welke gerechten dat waren en hoe ze heten

Sissi...

De chocolade hoorde bij Bienes vraag. Niet bij die van mij (dat is een hint ).

Biene M.

Biene M.

09-03-2010 om 16:03

Vraag over vraag 38

Mag ik op Genista's vraag antwoorden? (Ik loop inmiddels anderhalve punt op haar achter, dus kan een extra half puntje goed gebruiken!)

Nog een gok

Genista: Apfelstrudel
(ik krijg wel honger van deze vraag zeg!)

Biene M.

Biene M.

09-03-2010 om 16:33

Nou hoor

*mokt*

Wat is dat trouwens Genista, je hebt Egon Schiele geraden (wie kent Tulln nou?) en nu deze Sissi-vraag. Heb jij (ook) een Oostenrijk-connectie?

Biene

Ik mag ook niet op jou antwoorden van Pelle, terwijl ik het ook denk te weten Ja, ik heb ook een Oostenrijkconnectie; jij ook? Wat leuk! Voor Egon Schiele heb ik echt gewoon wat grote plaatsen opgenoemd waar we langskomen in Oostenrijk, maar het werk van de beste meneer zou ik echt niet herkennen

Massi Nissa

Massi Nissa

09-03-2010 om 17:43

Manda

Ja, dat slechte gebit kreeg ze omdat ze vaak heel eenzijdige dieten hield (alleen sinasappels ofzo). Het zieligste vind ik nog wel dat ze haar twee oudste dochtertjes zo jong verloor, afgrijselijk. En toen pikte haar schoonmoeder ook haar zoon nog in. Brrr, ik heb al zo vaak gedacht, wat ben ik toch blij dat ik na WO II en de uitvinding van penicilline en vrouwenrechten ben geboren .
Groetjes
Massi

Gerdina

Gerdina

09-03-2010 om 17:45

Ik googel me suf

En het eerste antwoord was niet zo moeilijk te vinden, maar het tweede.... ik kan alleen vinden welk typisch zoet typisch oostenrijks gerecht ze niet lekker vond

Puck

Puck

09-03-2010 om 19:13

Gokje vraag 39

Bestaat er niet iets zoals Bienestich? Schiet me ineens te binnen na de posting van Genista.

Puck

Puck

09-03-2010 om 19:17

Nog een gok

kaiserschmarreln

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.