Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-06-2016 om 09:25
Ik ga dinsdag naar Bruce Springsteen (Malieveld). Nou is het alweer even geleden dat ik naar een rockconcert ging. Laatste keer waren de Stones, aantal jaar geleden. Toen heb ik uren en uren in de rij gestaan om na het openen van de hekken naar het voorste vak te sprinten. Is gelukt dat had echt wel wat, om zo dichtbij te staan.
Maar ik krijg nu de indruk dat dit concert anders van opzet is. De hekken gaan om 15. 00 uur open en het Malieveld "beschikt over uitstekende horecafaciliteiten". Klinkt meer als een festivalterrein waar iedereen heel relaxt rondloopt dan als een wedstrijdje vooraan zien te komen.
Wat denken jullie? Is hier iemand nog onlangs naar Bruce Springsteen geweest? Is er een voorste vak waarvoor het idd handig is om in de rij te gaan staan?
20-06-2016 om 18:12
ooooooh Bruce!
Ben meerdere keren naar concerten van hem geweest. Ik denk 5x.
Nog voor het postkantoor Beverwijk gelegen. Voor het geldwisselkantoor in Haarlem (half 5). Nostalgie!
20-06-2016 om 18:44
Geerke
Het was echt gewéldig. Heb voor het eerst kennis gemaakt met het fenomeen post concert depression (schijnt een bekend verschijnsel te zijn). Ik heb al best wat concerten en festivals bezocht, maar dit was something else..
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.