Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-11-2014 om 09:09
Ik ben al jaren op zoek naar een fijne jas. Momenteel draag ik een zwart geval dat ik ergens goedkoop heb gekocht, het voldoet maar is verder niet mooi, bijzonder of apart. Het voldoet, zoals een schuursponsje doet wat 'ie moet doen.
De afgelopen maanden ben ik weer bezig geweest voor een jas, maar het lukt niet. Vorige week had ik een geweldige jas aan, ander model dan ik eigenlijk wil maar stond super. Zat er dons in. Ik zag een andere jas maar daar zat wasbeerbont langs de capuchon. Dat kan ik er wel afhalen, maar ik wil niet meewerken aan wasbeerellende wat ik natuurlijk wel doe als ik het koop.
Goed, ik zoek een jas tot halverwege het bovenbeen zonder capuchon, hij moet warm zijn dus niet zo'n enkele nette wollen jas, het liefst tijdloos cq enigszins klassiek, geen dertien in een dozijn en het allerbelangrijkste is zonder dierenleed. Mijn budget is zo'n €300. Heeft iemand tips waar ik irl of online kan kijken?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.