Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

13-06-2022 om 21:47

Iedere dag iets positiefs


Zoon die weer beter in zijn vel zit. Hij is weer wat meer aanwezig in het gezin, staat te zingen onder de douche. En is weer verliefd! Heerlijk om hem zo te zien!

Dat je supergoed geslaagd bent op de vrijmarkt

Bijtje82

Bijtje82

26-05-2023 om 22:20

Ik heb de afgelopen 3 dagen een onwijs leuk event mogen bijwonen, waarbij ik enorm veel heb geleerd over o.a. sales en marketing. 
Zo blij dat ik hier bij kon zijn en heb heel veel zin om de komende tijd alles te gaan toepassen en uitwerken. 
Fijne en welkome stap richting een nieuwe uitdaging. 

Dochter had vandaag en dinsdag ook nog studiedag, dus lekker een heel lang weekend vrij. Vandaag de avondvierdaagse afgesloten en morgen gaan we lekker een lang weekend weg, samen genieten van elkaar en het mooie weer. 

Onze zoon met vriendin komen dit weekend onze kant op dus dat wordt zeker gezellig, lekker de barbeque aan. En het is mooi weer, daar knapt een mens ook al van op. 

Gisteren een lelijke aanrijding en een val van mijn fiets. Nu gekneusde voet en pijn. Maar....ik had mijn helm op en die is beschadigd waardoor mijn hersentjes niet geklutst zijn. Geluk bij ongeluk dus!!

Voor ons was het nog spannend. Ik zou met zoonlief aan een sportevenement meedoen als ik 40 kg was afgevallen. Dat evenement is volgende week en gisteren woog ik precies 40 kg minder. Nu dus op zoek naar sportkleding.

Bijna 11 maanden geleden de diagnose borstkanker gekregen en de ziektewet ingegaan. Een dubbelzijdige borstamputatie gehad, 20x bestraald en 16 chemokuren gehad met alle bijwerkingen van dien. 
Maar vandaag: weer voor het eerst een paar uurtjes gewerkt, zo fijn, zo happy! 

Bijtje82

Bijtje82

14-06-2023 om 09:25

Ik mag binnenkort op gesprek komen bij een potentiële nieuwe werkgever! Alleen dit vooruitzicht is al reden voor een vreugdedansje. 😁 

Samen met dochter een kwarktaart gemaakt voor mijn man die vandaag jarig is. Daar gaan we straks samen lekker van genieten.

MamaE schreef op 15-06-2023 om 15:57:

Samen met dochter een kwarktaart gemaakt voor mijn man die vandaag jarig is. Daar gaan we straks samen lekker van genieten.


Gefeliciteerd, een kwarktaart is altijd lekker.

Ik mag nu genieten van iets meer dan een week vakantie. 

Bijtje82

Bijtje82

15-06-2023 om 16:26

MamaE schreef op 15-06-2023 om 15:57:

Samen met dochter een kwarktaart gemaakt voor mijn man die vandaag jarig is. Daar gaan we straks samen lekker van genieten.

Gefeliciteerd! 

Bijtje82

Bijtje82

15-06-2023 om 16:26

Poezekat schreef op 15-06-2023 om 16:14:

Ik mag nu genieten van iets meer dan een week vakantie.

Oh heerlijk, wij gaan de eerste week van juli. Kijk er zo naar uit!

Bijtje82 schreef op 15-06-2023 om 16:26:

[..]

Oh heerlijk, wij gaan de eerste week van juli. Kijk er zo naar uit!

Dit is een week voornamelijk in mijn eentje vrij, mijn man werkt in het begin van de week nog. In juli hebben we beiden 2 weken en nog ergens in het najaar ook een week maar die staat nog niet gepland. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.