Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

13-06-2022 om 21:47

Iedere dag iets positiefs


Bijtje82

Bijtje82

25-07-2022 om 13:39

Net met de kinderen een fotoshoot gedaan. Duurt nog een paar weken voor het resultaat, maar zo benieuwd. 
Was. Leuk, maar onwijs chaotisch😅

Bijtje82 schreef op 25-07-2022 om 13:39:

Net met de kinderen een fotoshoot gedaan. Duurt nog een paar weken voor het resultaat, maar zo benieuwd.
Was. Leuk, maar onwijs chaotisch😅

In ieder geval een leuke blijvende herinnering omdat een fotograaf er vaak iets heel moois van kan maken.

Bijtje82

Bijtje82

25-07-2022 om 16:26

Flanagan schreef op 25-07-2022 om 13:57:

[..]

In ieder geval een leuke blijvende herinnering omdat een fotograaf er vaak iets heel moois van kan maken.

Ja dat was het doel. Middelste is echt zo'n droomkind voor een fotograaf. Is enorm fotogeniek, maar ook wel een beetje een posertje hoor. Oudste vind het prima en doet wat ze vraagt. Jongste is echt zo'n fladder, kan geen seconde stilzitten moet de clown uithangen etc etc. 😅 Maar het zijn drie prachtige kinderen, dus er zal vast wel iets moois tussen zitten. 

Ze gaat nu eerst op vakantie, dus moet nog een paar weken wachten. 

Bijtje82

Bijtje82

07-09-2022 om 21:40

Net mijn zelfgemaakte pizza uit de oven gehaald en hij is zo lekker!  Dit is genieten! 

Dat ik dit topic voorbij zag komen! Blij van 🙂

Vandaag de ramen/ schuifpui gelapt; weer mooi zicht op de rode aardbeien en de tomaatjes.

Bijtje82

Bijtje82

07-09-2022 om 22:09

Flanagan schreef op 07-09-2022 om 22:00:

Vandaag de ramen/ schuifpui gelapt; weer mooi zicht op de rode aardbeien en de tomaatjes.

Ja tomaatjes! Heb er zoveel uit eigen tuin, diebheb ik ook op de pizza gedaan. Zelfs de kinderen vinden de tomaten uit de tuin lekkerder dan die uit de winkel. Heb het meerdere keren getest in willekeurige volgorde. 

Flanagan schreef op 07-09-2022 om 22:00:

Vandaag de ramen/ schuifpui gelapt; weer mooi zicht op de rode aardbeien en de tomaatjes.

Hier hoost het weer. Ik ben dus juist blij dat ik vandaag GEEN energie heb gestopt in ramen zemen. Volkomen nutteloze bezigheid met dit weer 🤪

Jonagold schreef op 07-09-2022 om 22:13:

[..]

Hier hoost het weer. Ik ben dus juist blij dat ik vandaag GEEN energie heb gestopt in ramen zemen. Volkomen nutteloze bezigheid met dit weer 🤪

Geheel met je eens; als ik op een zonnige dag alle was heb kunnen wegwerken en de volgende dag regent het, dan voel ik ook blijdschap dat ik van de zonnige dag heb kunnen profiteren.

Jonagold schreef op 07-09-2022 om 22:13:

[..]

Hier hoost het weer. Ik ben dus juist blij dat ik vandaag GEEN energie heb gestopt in ramen zemen. Volkomen nutteloze bezigheid met dit weer 🤪

😂 3x raden wat ik had gedaan🙈

Ik heb m'n kleinzoon van 2.5 gezien en dat is het beste gevoel dat bestaat.

Bijtje82

Bijtje82

07-09-2022 om 22:32

Ok.. dit is wel een hele rare. Voor mijn doen. 
Nu niets doen, met de kont op de bank uitbuiken.  En de kat die heerlijk op mijn buik komt snoozen onder luid gespin. 
De kat die ik niet wilde, want ik haat katten. Maar die er toch kwam want vriend dat deze beloofd aan jongste dochter. Dus ik haat hem voor altijd voor deze actie, maar stiekem geniet ik wel van het beestje. Zodra ik thuiskom, rent hij gelijk naar me toe. En smorgens ligt hij voor mijn slaapkamerdeur te slapen en loopt hij achter me aan om de kinderen wakker te maken.  

Bijtje82 schreef op 07-09-2022 om 22:32:

Ok.. dit is wel een hele rare. Voor mijn doen.
Nu niets doen, met de kont op de bank uitbuiken. En de kat die heerlijk op mijn buik komt snoozen onder luid gespin.
De kat die ik niet wilde, want ik haat katten. Maar die er toch kwam want vriend dat deze beloofd aan jongste dochter. Dus ik haat hem voor altijd voor deze actie, maar stiekem geniet ik wel van het beestje. Zodra ik thuiskom, rent hij gelijk naar me toe. En smorgens ligt hij voor mijn slaapkamerdeur te slapen en loopt hij achter me aan om de kinderen wakker te maken.

Ik heb vaker verhalen gehoord van een ouder die eerst niks van een huisdier wilde weten en uiteindelijk dikke maatjes werd met het beestje.
Alhoewel ik me dan wel afvraag waarom je ex de kat niet heeft meegenomen toen jullie uit elkaar gingen. Niet dat je dat nu nog moet gaan vragen natuurlijk, want daarvoor ben je inmiddels teveel gehecht aan de kat. En dan heb je als de kinderen er niet zijn toch nog iets van knuffels en affectie.

Kreeg vandaag een mailtje van de juf van mijn dochter dat ze het fijn vond om te zien dat de vakantie dochter goed had gedaan en dat ze merkte dat dochter beter in haar vel zat dan voor de vakantie. Dat ze een uitgeruste, opgewekte indruk maakte en een zekere groei had doorgemaakt. 
Werd ik helemaal blij en trots van op mijn lieve meisje.

Bijtje82

Bijtje82

07-09-2022 om 23:02

MamaE schreef op 07-09-2022 om 22:57:

[..]

Ik heb vaker verhalen gehoord van een ouder die eerst niks van een huisdier wilde weten en uiteindelijk dikke maatjes werd met het beestje.
Alhoewel ik me dan wel afvraag waarom je ex de kat niet heeft meegenomen toen jullie uit elkaar gingen. Niet dat je dat nu nog moet gaan vragen natuurlijk, want daarvoor ben je inmiddels teveel gehecht aan de kat. En dan heb je als de kinderen er niet zijn toch nog iets van knuffels en affectie.

Nee niet mijn ex, mijn vriend. 

Mijn ex stond hier een paar maanden geleden zelf te mauwen aan de deur. 12 jaar lang mag ik geen kat, en met hem kan het wel. Tja sorry. 😁 

Heb ook een hond, dus genoeg te knuffelen als de kinderen er niet zijn. En af en toe met vriend, maar dat is een extraatje.

Er had trouwens nog een knipoog gemoeten achter het zinnetje dat ik hem voor altijd haat, want hou van dat biggetje 😁 

Bijtje82

Bijtje82

07-09-2022 om 23:07

MamaE schreef op 07-09-2022 om 23:00:

Kreeg vandaag een mailtje van de juf van mijn dochter dat ze het fijn vond om te zien dat de vakantie dochter goed had gedaan en dat ze merkte dat dochter beter in haar vel zat dan voor de vakantie. Dat ze een uitgeruste, opgewekte indruk maakte en een zekere groei had doorgemaakt.
Werd ik helemaal blij en trots van op mijn lieve meisje.

Oh heerlijk!  Geniet ervan, en geeft het vooral door aan je dochter. Ze zal gaan stralen. 

Mijn contact met juf van dochter over haar gedrag past niet in dit topic. Het was niet zo positief 😁 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.