Off-topic discussies

Tigress
21-07-2013 om 22:31
Hitte (jaaa, het hete draadje is er weer)
O, wat hebben we er naar verlangd in de te koude 1e helft van dit jaar.
Maar ik behoor tot de groep mensen die hoger dan 23 graden al te warm vinden en ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Ik ben ook nog eens in de overgang en stijg op van alle opvliegers. (Die volgens mij sterker en vaker optreden als het warm is) Verder baal ik van de plaknachten omdat het in huis nauwelijks afkoelt. De minimumtemperatuur wordt bereikt bij het ochtendkrieken en dan zit de nacht er voor veel mensen toch al op. Ik heb een zwaaiewaaier (ventilator) naast mijn bed, maar die helpt maar ten dele. Ik lig onder een laken want ik kan niet slapen zonder een soort van dek. Ik ben reuze blij met mijn Lat-relatie want ook nog een ander warm lijf in mijn bed, dat trek ik niet!
Ik zit half comateus met mijn voeten in een afwasteiltje met koud water in een kamer met alweer een zwaaiewaaier. Ik weet dat er mensen zijn die dit weer helemaal het einde vinden en cromakuren (zonnebaden) in tuin, balkon op strand. Met de juiste factor opgesmeerd uiteraard.
Medestander en tegenstanders meldt u! Koele tips welkom.

neteret mut
29-07-2013 om 13:35
Ach
net het weerbericht op belgie 1, vrijdag zou het 34 graden worden. Niet echt leuk voor mijn kinderen die naar het muziekfestival Reggae Geel willen ( en ook niet voor mijzelf die zoals vandaag met ong 23 graden prima vind)

Fiorucci
29-07-2013 om 16:34
Tja
Donderdag wordt het 30 graden, en ik krijg net vrijkaarten aangeboden voor een Eneco dag in Blijdorp...van 15.00 tot in de avond...ik ga toch! Ik wil graag de nieuwe vlinderhal zien. Veel drinken mee, en de metro stopt voor de deur.

Kaaskopje
29-07-2013 om 20:00
Tigress
Ja ons huis blijft ook lang warm. Ik ben nu twee dagen de toerist aan het uithangen in Volendam en Artis, maar woensdag wapper ik snel door het huis zodat ik de rest van de week voor jaffa kan gaan liggen in de schaduw

Fiorucci
30-07-2013 om 07:56
Ooooh kaaskopje
Nou snap ik jouw berichtje via facebook, daar stond onder: Volendam -noord..
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.