Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-06-2024 om 07:23
Hoi moeders,
Ben inmiddels 38 jaar en een alleenstaande mama van 2 pubers. Weet sindskort dat ik zwanger ben werd gewoon ongesteld maar anders kwam er ook pas later achter met 9 weken. Ben nu bijna 12 weken en twijfel zo erg. De vader die wilt er niks mee te maken hebben en ik vind het eigenlijk zielig om het weg te halen want het hartje klopt etc. Nu is de vraag wat is wijsheid elke dag ben ik zo emotioneel kan niet helder nadenken. Moet ik het weghalen? Kan ik dat wel aangezien de baby al ja aan het springen is in me buik? Vind mezelf ook al wat ouder? Ik hoor continu zijn woorden in me hoofd. Wat voor nut heeft dit kind?? Jij gaat dit alleen doen is je eigen verantwoordelijkheid wil er niks mee te maken hebben!!!! We waren er beiden bij en heb dit niet express gedaan want zei altijd wil nooit meer kinderen en nu overkomt me dit. Wat is wijsheid. Ik heb dit uiteraard met me pubers besproken en die vinden het helemaal geweldig me ouders idem dito. Ik schaam me omdat ik het WEER alleen moet gaan doen. Weet het allemaal niet meer 😪😭. Ze zeggen waar 2 zijn kan een 3e ook bij maar ben zo bang. HELPPPP WAT IS WIJSHEID???? Wie heeft hier ervaring mee en hoe is het gegaan of gaat het nu?
Een verdrietige mama😪
18-06-2024 om 20:39
Nick90 schreef op 18-06-2024 om 12:36:
[..]
Die optie was er voor haar ook gewoon hoor.
Tuurlijk. Maar blijkbaar heeft ie zelf ook iets laten liggen.
Seks kan een zwangerschap opleveren. Als je dat per se niet wil, moet je maatregelen nemen.
En als je dat niet doet en daarna ook je verantwoordelijkheid niet, neemt ben je inderdaad een grote druiloor.
18-06-2024 om 22:14
Nick90 schreef op 18-06-2024 om 15:19:
[..]
Nou gelukkig hoef ik me daar nooit zorgen om te maken.
Ieder nadeel heb dus toch zijn voordeel Nick 😉
18-06-2024 om 22:45
Jonagold schreef op 18-06-2024 om 22:14:
[..]
Ieder nadeel heb dus toch zijn voordeel Nick 😉
Yep, dat ik een dove kwartel ben neem ik op de koop toe maar wij maken ons nooit zorgen om zwanger worden en daardoor is alles ongedwongen en zonder rem.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.