Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-11-2015 om 21:00
Onlangs hadden we een 12,5 jarige bruiloft bij vrienden thuis. Ik denk dat er zo'n man of 50 binnen waren en naar gelang de avond/nacht vorderde ook steeds meer lui buiten. Steeds meer feestgangers werden dronken en maakte veel lawaai en zette de muziek steeds harder. Toen ik ontdekte dat er pillen (xtc oid?) werd uitgedeeld ben ik opgestapt. Overigens weet ik niet of degene die het feest gaven dit ook hebben gezien.
Voor de duidelijkheid: deze vrienden zijn normale hardwerkende lui met jonge kinderen en wonen in een nette buurt. Ik hoorde later dat het feest tot half vijf had geduurd.
Al met al ben ik nogal geschokt, van het feest zelf, de pillen maar ook dat het tot in de vroege uurtjes duurde terwijl je midden in een woonwijk woont.
19-11-2015 om 13:07
Buurtafhankelijk ja
Ik ben het wel met Elisabeth eens.
Een keer een feestje moet kunnen. Maar dan wel van te voren aangekondigd en in de kleine uurtjes de muziek zachter en het volk binnen. In sommige buurten dan misschien niet ieder jaar, maar alleen de kroonjaren? En als toegift de halve kroonjaren? Mijn buurvrouw kon vroeger ook goed feesten, soms was het zelfs iedere week en doordeweeks feest. Dat is nu gelukkig voorbij. Als mensen ouder worden, lossen sommige problemen zich vanzelf op....
Voordeel is ook wel dat ik nu ook geen enkele moeite doe om mijn pubers in te dammen. Moet kunnen hè
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.