Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kaatje Heksenvet

Kaatje Heksenvet

07-10-2017 om 16:32

Even gluren

Lieve jullie van het OO-Legioen, de meelezers, meelevers, iedereen met wie ik ooit gezellig discuzeurde

Ik kom even spieken hier, en zie vooral tientallen namen die mij niks zeggen. Alle nickwissels heb ik niet meegekregen, of ben ik natuurlijk allang vergeten.
Maar wie mij wel kent, wil ik even zeggen dat je me nog altijd dierbaar bent. Waardevolle herinneringen aan dit prachtige forum met het bijzondere legioen.
Een mini-update: de kinderen inmiddels in het jong-volwassen leven geland, druk bezig met studies en de oriëntatie ná de studie. De jongste woont nog thuis, gelukkig nog wel. Ik juich het toe hoor, als hij ook zelfstandig gaat wonen, want dat is de bedoeling van opvoeding en leven, maar jee, alleen overblijven...
Met mij ging het lange tijd bergafwaarts. Afgelopen tijd langdurig opgenomen geweest voor anorexia nervosa. Eerst wekenlang aan de sondevoeding, daarna in een eetkliniek.
Nu met heel veel hulp het weer zien te redden in 'het gewone leven'.
Ik doe mijn best. En dacht ineens aan jullie, daarom dit berichtje.
Wie weet, tot ziens.
Na dit draadje (zouden er überhaupt reacties op komen?) ben ik weer weg hoor
xxx


tante Sidonia

tante Sidonia

07-10-2017 om 16:37

hee

Kaatje heksenvet, onze beroemste forumgenoot!
Tjee, wat heb jij het zwaar gehad en het is nog niet over natuurlijk. maar wel fijn dat je de stap naar het gewone leven hebt kunnen zetten, de eerste stap naar de rest van je leven.
Fijn dat het goed gaat met je kinderen. Steunen ze je?

Lente

Lente

07-10-2017 om 16:38

Hoi Kaatje

Leuk dat je weer hier bent!

Het klinkt als een zware afdeling, dat bergafwaarts gaan.
Welkom terug in het gewone leven.....
En in dat gewone leven hoort uiteraard dit forum.
Niet weggaan hoor. Jij hoort hier ook bij.

Als dat makkelijker is, kun je altijd een nieuwe nick nemen.
Dat doen heel veel forummers, waaronder ik.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

07-10-2017 om 16:52

Ach Kaatje

goed van je te horen. Wat een nare weg heb je moeten gaan. Maar wat fijn dat je op de weg terug bent. Sterkte en goeds (((kaatje))))

Kaatje!

Wie zou jou, je verhaal en je gezin kunnen vergeten...
Wat een zware tijd moet je gehad hebben....anorexia. Afschuwelijk. Ik hoop dat het je niet meer in zijn klauwen heeft. Alle goeds, en hopelijk blijf je nog ff (of lang!) rondhangen hier.

Milcham

Milcham

07-10-2017 om 17:27

Hee Kaatje!

Ik denk nog vaak aan je! En waarom weg gaan na dit draadje? Ik ben altijd gebleven maar heb de nickwissels desondanks niet meegekregen .
Wat een fijne berichten over je kinderen en wat fijn dat het nu met jou wat beter gaat. AN is echt een rotziekte!

Sally MacLennane

Sally MacLennane

07-10-2017 om 17:40

Kaatje!

Goed om wat van je te horen, al is het wel schrikken dat het zo slecht met je ging. Anorexia is zo'n gemene aandoening...

Groetjes van een OO-veteraan met een aantal nickwissels

Kaatje

Wat een moeilijke periode heb je. Ik kan me je verhaal nog zo herinneren. Wat fijn dat je kinderen het goed doen,nu jij nog hoor. Je bent Van van ver gekomen in je gevecht tegen t monster Anorexia. ik kan me voorstellen dat je wat opziet tegen een leeg huis. Blijf je? Ook nu kunnen en willen we je steunen hoor. Ik heb geen nickwissel gehad,maar kan ze ook vaak niet volgen. Pas als ik een verhaal lees denk ik..op...dat is degene van dat verhaal. Maar dan weet ik de Nick niet meer.

Mijntje

Mijntje

07-10-2017 om 19:30

Kaatje!

Lieve Kaatje!
Ik vergeet je nooit!

liefs en toi toi toi van Mijntje/Rafelkap

Ha die jij!

Wat leuk om van je te horen ook al heb je niet alleen maar goed nieuws.
Ik ook niet, maar net als bij jou gaat het weer de goede kant op.
Ik woon tegenwoordig bij je in de buurt. Half uurtje arriva.
Nou ja, tenminste, als ik niet in Frankrijk ben want dan duurt het wat langer.
Afgelopen zomer heeft mijn zoon voor mijn kinderdroom in vervulling laten gaan.
Ik heb van hem een dwarsfluit gekregen. Stomtoevallig vond ik ook al heel snel een dwarsfluitjuf.
Twee weken geleden herkende ik in de 8 maten die het lesje groot was de morgstimmung van Grieg.
Nou ja! Over kinderdroom gesproken.

Oh ja, en ik ben oma van een ventje helemaal vol kinderdromen.

Moemie

Moemie

07-10-2017 om 19:55

Ook een nickwissel

Kaatje heksenvet! Jeetje, daar ben je gelukkig weer. Ja, ook ik was je niet vergeten. Ik hoop dat je er weer helemaal bovenop komt en dat je weer bij ons meeschrijft, Velen van ons hebben van Nick gewisseld, ik ook. Ik ben ook al rond de 15 jaar hier (misschien zelfs langer, de kids zijn nl. al 18) welkom terug, fijn dat je er weer bent!

mijk

mijk

07-10-2017 om 20:13

Ik weet het ook nog

zo jij hebt het zwaar gehad zeg fijn om even van je te horen. er zijn er best veel nog hoor. probeer het weer eens!

Groet mijk

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

07-10-2017 om 20:36

Ik weet het ook.

Wel meer van het meelezen. Ik schreef in die tijd nog niet echt mee. Dat doe ik sinds een jaar of 10.

Pennestreek

Pennestreek

07-10-2017 om 20:41

Kaatje, wat fijn om wat van je te horen!

Hier ook een nickwissel en de nodige trubbels in life, zo gaat dat nou eenmaal. Maar zo zwaar als jij het hebt gehad (en nog wel hebt denk ik zo) was en is het bij mij niet. Veel geleerd de afgelopen tijd zal ik maar zeggen. En ook voor nij was het forum een enorme steun in zware tijden, dat hebben we gemeen.

Ik hoop dat je binnenkort lekker wat spek op de botten krijgt en weer van het keven kunt genieten. Grote kinderen die het goed doen helpen daarbij vast. Wat fijn dat ze allemaal hun weg gevonden hebben, ondanks alle hobbel die het leven ze al zo jong te nemen gaf. Maar ik snap dat je niet vooruit ziet naar een leeg huis. Laat ons dan voor een beetje afleiding en gezelligheid zorgen. Blijf nog even! Kunnen we natuurlijk ook zelf voor zorgen, je schreef dat je alleen dit draadje zou blijven, maar dat kunnen we natuurlijk tot in eeuwigheid rekken met zijn allen .

Welkom terug!

Stamppotbuffet meldt zich

Hier is het huis mij ook maatje te groot aan het worden nu twee kinderen uitgevlogen zijn, een half en nog maar een scholier thuis.

Er hangt nog veel oude hap rond hoor. Nieuwe nicks zijn vaak ouwe wijn in nieuwe zakken. OOL nadert onderhand de fase van tenalady, verzakkingen, oppasomaburnout, blokkerende rollators(Rinusssss) en hoe desinfecteer ik mijn kunstgebit

Sterkte Kaatje,zorg goed voor jezelf, zorg goed/beter/voldoende voor je lijf.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

07-10-2017 om 23:13

Kaatje

Wat fijn je hier even te zien!!!

Tonny

Tonny

07-10-2017 om 23:29

Wat goed om van je te horen !!!

Natuurlijk komen er reacties. Wat dacht je dan!!! Fijn dat je een berichtje stuurt en dat het na de zware tijden de goede kant op gaat.

(( kaatje ))

Tijgeroog

Tijgeroog

08-10-2017 om 00:18

Kaatje

Inderdaad fijn om wat van je te horen, je bent zeker nog niet vergeten. Ik hoop dat je de weg verder naar boven volgt en dat je hier wat vaker langs komt. Ik kon je bijdrages altijd erg waarderen.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-10-2017 om 00:51

Ach joh

ze zeggen wel eens dat ieder huisje zijn kruisje heeft, maar het is nu wel eens mooi geweest voor jou! ik hoop dat je goed herstelt. Voor wat ik zo hap snap wel eens van je gezien heb, is me opgevallen dat je 'de klus' goed geklaard hebt met je kinderen. Fijn gevoel is dat hè?

Ik zit gewoon nog met dezelfde naam op OO. Van een flink aantal mensen weet ik werkelijk niet wie daaronder zitten, dus of ik ze al jaren ken. Ik zit hier alweer zo'n 12 jaar, de jongste zat nog in groep 8 en de oudste zat volop in de puberteit. Beiden hebben het nest verlaten, hoewel de jongste nog wel regelmatig in haar nest bij ons komt slapen. Ze is er nu ook en dat vind ik altijd erg gezellig. De oudste woont samen en komt af en toe gewoon eens binnenvallen.

Ik zou zeggen... hou het niet bij gluren, er is altijd wel iets waarover je mee kunt praten.

Krisje

Krisje

08-10-2017 om 09:16

Ach

natuurlijk herinner ik me je nog, al kent niemand mij meer na een boel nickwissels.
Fijn je hier even te zien, zorg goed voor jezelf!

Kaatje Heksenvet

Kaatje Heksenvet

08-10-2017 om 11:16

wat een gezelligheid!

Daar had ik niet op durven hopen, zoveel leuke reacties.
Wat lezend op het forum voelde ik me echt oud...whatsappgroepen op de basisschool, moeders die verslaafd zijn aan Magister (jeutje, enige wat ik me daarvan herinner is dat het wachtwoord kwijt was, maar wat boeide dat), het lijkt een andere wereld geworden.
Maar goed, ik moet dus nog even verder zoeken naar de klapperende kunstgebitten en hangende organen.
Fijn jullie te lezen!
Sommigen zie ik natuurlijk wel voorbijkomen op FB, op gepaste afstand volg ik dat wel.
Enne...@Lavell (taggen werkt hier dus nog niet), wat vertel jij daar een boel, we gaan beslist binnenkort meeten. Het nieuwe muzikale duo Ik ben benieuwd naar je verhaal, als je in zekere richting woont, dan woon je nabij mijn ouders en dan ben ik regelmatig in de buurt. Mail je mij? Volgens mij doet heksenvet at live punt nl het nog wel.

Liefs!

Kaatje Heksenvet

Kaatje Heksenvet

08-10-2017 om 11:16

oh cool

Taggen werkt wel!!

Kaaskopje

Kaaskopje

08-10-2017 om 11:21

Kaatje

even testen hoor @Kaatje Heksenvet

Kaaskopje

Kaaskopje

08-10-2017 om 11:21

Zo niet dus haha

...

Kaatje Heksenvet

Kaatje Heksenvet

08-10-2017 om 11:26

misschien

Moet de tag wel beginnen met
En...@Kaaskopje
Of kan het ook zonder En...
@Kaaskopje

Kaatje Heksenvet

Kaatje Heksenvet

08-10-2017 om 11:27

mailadres

Oh wacht, tis geen tag, hij denkt dat ie een mailadres is!

elsje78

elsje78

08-10-2017 om 12:13

Reactie weg

Had gisteren al gereageerd maar zie hem niet staan...

Ik was destijds ook al hier, vooral lezend maar ook wel actief.
Weet nog precies jouw verhaal dat bijna synchroon liep aan dat van Mayte
Haar heb ik later nog eens ontmoet. Al zo lang geleden lijkt het wel

Zag ik je laatst op tv?

Succes met je herstel!

Kaaskopje

Kaaskopje

08-10-2017 om 14:06

Kaatje

Ja precies )

nog vaak aan je gedacht

Goed van je te horen en wat moedig van je om het minder goede nieuws te delen. Hoop dat je langzaam maar zeker de draad op kan pakken.

Niet heel actief op OO en geen idee meer welke nick ik destijds gebruikte... maar realiseer me nu dat "time flies...."

hou je taai in dat gewone leven.
En als MLavell en jij aan concerten toe zijn, kom ik kijken (want "om de hoek")

gelukt

you've got mail

Fijn om van je te horen!

Jemig, dat is een poos geleden ja! Maar net als iedereen staat jouw verhaal ook in mijn geheugen gegrift. Wat verdrietig om te lezen dat je gezondheid je zo in de steek heeft gelaten. Lijkt me iets vreselijks, anorexia.

Heel fijn dat je je even hebt gemeld. En natuurlijk hoop ik dat je niet meteen weer "verdwijnt" maar lekker blijft hangen zoals wij allemaal

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.