Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-06-2014 om 14:31
Om te beginnen: ik heb totaal geen spelinzicht, bij gym waren klasgenoten altijd kwaad dat ik niet wist waar de bal heen moest.
Maar de sfeer met EK en WK vind ik gewoon leuk. Ik vind die wedstrijden een soort hoorspel, liefst kijk ik TV met daarbij het geluid van de radio. Het leukst vond ik het toen de jongens klein waren. Allemaal vriendjes voor ons kleihe TV-tje, en bij elk doelpunt een blokje rond rennen, toeter voorop.
Vind het gewoon een leuk feestje, al is het allemaal franje.
Ik houd wel van franje
10-07-2014 om 12:43
mooi geweest, die troostfinale hoeft van mij niet
en van de nummers 3 en 4 ook niet. Lekker afschaffen!
De welpies liggen weer bij de beessies, de wuppies en de oranje bloemenslingers op zolder, tot over twee jaar!
Trots op alle (oud) Feyenoorders die het prima hebben gedaan!
14-07-2014 om 01:50
De top
Nederland is 3e geworden. Toch niet misselijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/FIFA-wereldranglijst
Klein landje staan we 15e in de wereldranglijst, van de 2007.
Bovendien hebben we in deze WK gewonnen van de nummer 1, Spanje, en de nummer 3, Brazilie.
Het duel met Duitsland, de nummer 2, is ons nipt ontgaan.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.