Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-01-2017 om 10:50
Zo Ad Hombre, nu kun je on topic.
"We voelen een groeiend ongemak wanneer mensen onze vrijheid misbruiken om hier de boel te verstieren, terwijl ze juist naar ons land zijn gekomen voor die vrijheid. Mensen die zich niet willen aanpassen, afgeven op onze gewoontes en onze waarden afwijzen. Die homo’s lastigvallen, vrouwen in korte rokjes uitjouwen of gewone Nederlanders uitmaken voor racisten. Ik begrijp heel goed dat mensen denken: als je ons land zo fundamenteel afwijst, heb ik liever dat je weggaat. Dat gevoel heb ik namelijk ook. Doe normaal of ga weg."
Ik vind dat hij hier zelf iedereen over een kam scheert. Hij wekt de suggestie dat het hier alleen om immigranten gaat die hier als vluchteling naartoe zijn gekomen. Maar de irritante vlogger of plurk die homo's lastig valt is niet vanzelfsprekend een vluchteling, maar waarschijnlijk vooral een hier geboren persoon. Die kunnen niet weg, daar is Rutte ook minister president van. Rutte doet dus hetzelfde als Wilders, hij zet mensen op het verkeerde been voor zijn eigen gewin.
27-01-2017 om 16:27
Hoera!
Ad:
Asowijken hadden we daarvoor bedacht. Warm voorstander van!
Geef even jouw postcodegebied door aan Joost Eerdmans, die zoekt nog een locatie voor de asowijken.
http://www.ad.nl/rotterdam/woede-over-aso-wijk-in-rotterdam~aadd0fb1/
Super van jou Ad, echt!
27-01-2017 om 17:46
Done
"Geef even jouw postcodegebied door aan Joost Eerdmans"
Ik had het over asowijken, niet over aso-villawijken...
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.